Skocz do zawartości

ktm sx380


czesu88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

po wymianie tłoka na jedno pierscieniowy,regulacji pompy i wstawieniu nowej tulei cylindra moj kat stracil na mocy 50% nie mam pojecia co sie stalo skoro producent zapewnial ze osiagi znacznie sie poprawia,czy 1pierscien gra tak wazna role w osiagach???co robic,on nie chce jechac!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuleje robili mi w martin motocykle,z tego co mowili wysylali to do niemiec i czekalem miesiac czasu,a po remoncie chodzil dobrze tylko jak juz sie dotarl zabraklo mu mocy,2 razy go zatarlem,pierscien wprasowywalo mi wtlok ale po oczyszczeniu kanalu i wydobyciu pierscienia zakladalem jak nalezy i chodzil ladnie,,dopiero teraz nagle szlak go trafil,,slaba kompresja i brak sily.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz wszystko jasne, zatarł się na amen, nowy tłok +szlif . W przyszłości mieszanka 1:35, w jakich okolicznościach Ci sie zacierał ?

 

p.s jeden temat starczy :P

tyle ze mieszanka byla 2s:5l to dosyc bogato i na spokojnie wypalil jakies 35 litrow zanim zaczolem wkrecac go na obroty,,moim zdanie to wina tulei jest pewnie zaciasna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...