Skocz do zawartości

nietypowy wyciek z lagi 636


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem f4i z zawieszeniem od 636 03-04 rok. Po wymianie uszczelniaczy zauważyłem ,że jedna laga się poci w miejscu łączenia rury a tym odlewem co jest przykręcany zacisk. Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić?

zero smutków, zero złości wyj**ane po całości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz to rozebrac i wymienic oring w tym elemencie. Poszukaj w manaualu do 636 czy nie jest to opisane.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trochę dziwne bo to odlane z całości i mocowanie zacisku jako miejsce nieszczelności jest faktycznie dziwne.

W takim wypadku obawaiłbym się czy te mocowanie nie było spawane i malowane. Druga strona medalu, że może to jest Twojje złudzenie bo olej spływa i zbiera się w tym miejscu.

Daj jakies foto tego miejsca z kazdej strony.

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

img1272p.th.jpgimg1273dh.th.jpgimg1274vu.th.jpg

 

Kolego jeśli chodzi o złudzenie to odpada. Przerabiałem już niejedną lagę.... (z wiadomych przyczyn ;) )

Dowiedziałem się,że kumpel miał już podobny przypadek od stopali i ostrych lądowań z gumy laga się rozszczelniła. Jutro spróbuje zreanimować to miejsce. Najpierw okleję lagę zostawiając ok 3 mm od strony rury i kołnierz odlewu. Miejsce tego łączenia wyszkiełkuje, następnie "zaleje" klejem do gwintów a po wyschnięciu przelecę dookoła silikonem.Teoretycznie powinno być gites.

zero smutków, zero złości wyj**ane po całości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepszy pomysł. W sumie darowałbym sobie klej do gwintów. Silicon-uszczelka powinna posłużyć długo.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zawieszeniu WP UPS do KTM LC4 , ta dolna czesc jest po prostu wciskana na sile , do rozebrania uzywa sie opalarki gazowej, sklada na zimno dodajac kleju do gwintow .Zreszta widac na twoim zawieszeniu , ze nie jest to odlana calosc , lagi sa stalowe , a dolne mocowanie ze stopu. Podaj maila , wysle ci manuala do zawieszenia WP

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo co piaskowanie tylko z użyciem kulek szklanych różnej gradacji.Efekt ładniejszy od piaskowania .

Edytowane przez _Monter_

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dokładnie szkiełkowanie polega na tym samym co piaskowanie a dzięki zastosowaniu bardzo drobnego szkiełka powierzchnia jest tylko delikatnie "zmatowiona". Po piaskowaniu masz małe wżery w materiale.

Dobra wracając do tematu. Jak ktoś już będzie miał taki problem to patent z silikonem odpada. Niech sobie daruje to zaoszczędzi czas ;)

Oczywiście nie poprzestałem na tym. Z boku tego odlewu jest wkręcony "robaczek". Po jego wykręceniu (nie jest to łatwe - i tu od razu przestrzegam ,żeby nie stosować jakiś chińskich imbusów bo tylko sobie narobimy dodatkowego problemu), zauważyłem ,że jest tam gwint. Niestety sprawa nie jest taka prosta aby to rozkręcić. Ja zrobiłem tak. Najpierw ściągnąłem zgarniacz, potem ten drucik - blokadę nad zimeringiem. Następnie odkręciłem tą śrubę imbusową (ta co trzyma lagę na dole) i odwróciłem lagę żeby olej spłynął do górnej części. Wtedy ładnie wyszła rura z tym odlewem. No i teraz najlepszy motyw. W tej róże jest przelotowy otwór. Dociąłem kawałek drucika chyba fi 10mm tak, żeby wystawał po ok 3 mm z każdej strony. Następnie wkręciłem w imadło skręcając na maxa ten drucik. W odlew -( tam gdzie przychodzi oś koła) wsadziłem kawał rury chyba 1,5 metra (Uwaga -ważne,żeby skręcić te dwie śruby imbusowe bo inaczej odlew może pęknąć) dodatkowo kluczem do rur kumpel trzymał za ten odlew i razem używając naprawdę ogromnej siły za 2- gim podejściem udało się rozkręcić. (potem wrzucę fote ;). I faktycznie w tym odlewie jest oring dziś zamawiam. Wszystko już wyczyszczone i odtłuszczone. Jak przyjdzie oring to składam całość oczywiście na klej do gwintów. Dam znać czy operacja przebiegła pomyślnie ;)

zero smutków, zero złości wyj**ane po całości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ładnie rozgryzłeś temat. Wiadomo, że co oragnoleptycznie to lepiej.

Jednakże znowu odpuściłbym sobie klej do gwintów. Zamkniesz sobie możliwość ponownej wymiany oringu.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manualu od zawiechy WP jest to skladane wlasnie na klej do gwintow , wiec raczej nie jet to na stale.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zero smutków, zero złości wyj**ane po całości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...