przemekpimek Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Witam. Od niedawna jestem posiadaczem f4i z zawieszeniem od 636 03-04 rok. Po wymianie uszczelniaczy zauważyłem ,że jedna laga się poci w miejscu łączenia rury a tym odlewem co jest przykręcany zacisk. Ma ktoś pomysł jak to uszczelnić? Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 24 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2011 Musisz to rozebrac i wymienic oring w tym elemencie. Poszukaj w manaualu do 636 czy nie jest to opisane. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 No przerabiałem już manuala od 636 i tam jest to pokazane jako jeden nierozbieralny element. Może jakaś podpowiedź jak to rozdzielić? Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) To trochę dziwne bo to odlane z całości i mocowanie zacisku jako miejsce nieszczelności jest faktycznie dziwne.W takim wypadku obawaiłbym się czy te mocowanie nie było spawane i malowane. Druga strona medalu, że może to jest Twojje złudzenie bo olej spływa i zbiera się w tym miejscu.Daj jakies foto tego miejsca z kazdej strony. Edytowane 25 Marca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Kolego jeśli chodzi o złudzenie to odpada. Przerabiałem już niejedną lagę.... (z wiadomych przyczyn ;) )Dowiedziałem się,że kumpel miał już podobny przypadek od stopali i ostrych lądowań z gumy laga się rozszczelniła. Jutro spróbuje zreanimować to miejsce. Najpierw okleję lagę zostawiając ok 3 mm od strony rury i kołnierz odlewu. Miejsce tego łączenia wyszkiełkuje, następnie "zaleje" klejem do gwintów a po wyschnięciu przelecę dookoła silikonem.Teoretycznie powinno być gites. Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Chyba najlepszy pomysł. W sumie darowałbym sobie klej do gwintów. Silicon-uszczelka powinna posłużyć długo. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 25 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 No w sumie to masz racje. Klej zawiera sporo substancji chemicznych i jedno z drugim mogło by się gryźć. Jak dam rade to jeszcze w weekend ostro przetestuje ten patent ;) Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) w zawieszeniu WP UPS do KTM LC4 , ta dolna czesc jest po prostu wciskana na sile , do rozebrania uzywa sie opalarki gazowej, sklada na zimno dodajac kleju do gwintow .Zreszta widac na twoim zawieszeniu , ze nie jest to odlana calosc , lagi sa stalowe , a dolne mocowanie ze stopu. Podaj maila , wysle ci manuala do zawieszenia WP Edytowane 25 Marca 2011 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 Co znaczy wyszkielkuje? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2011 (edytowane) To samo co piaskowanie tylko z użyciem kulek szklanych różnej gradacji.Efekt ładniejszy od piaskowania . Edytowane 25 Marca 2011 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 No dokładnie szkiełkowanie polega na tym samym co piaskowanie a dzięki zastosowaniu bardzo drobnego szkiełka powierzchnia jest tylko delikatnie "zmatowiona". Po piaskowaniu masz małe wżery w materiale. Dobra wracając do tematu. Jak ktoś już będzie miał taki problem to patent z silikonem odpada. Niech sobie daruje to zaoszczędzi czas ;) Oczywiście nie poprzestałem na tym. Z boku tego odlewu jest wkręcony "robaczek". Po jego wykręceniu (nie jest to łatwe - i tu od razu przestrzegam ,żeby nie stosować jakiś chińskich imbusów bo tylko sobie narobimy dodatkowego problemu), zauważyłem ,że jest tam gwint. Niestety sprawa nie jest taka prosta aby to rozkręcić. Ja zrobiłem tak. Najpierw ściągnąłem zgarniacz, potem ten drucik - blokadę nad zimeringiem. Następnie odkręciłem tą śrubę imbusową (ta co trzyma lagę na dole) i odwróciłem lagę żeby olej spłynął do górnej części. Wtedy ładnie wyszła rura z tym odlewem. No i teraz najlepszy motyw. W tej róże jest przelotowy otwór. Dociąłem kawałek drucika chyba fi 10mm tak, żeby wystawał po ok 3 mm z każdej strony. Następnie wkręciłem w imadło skręcając na maxa ten drucik. W odlew -( tam gdzie przychodzi oś koła) wsadziłem kawał rury chyba 1,5 metra (Uwaga -ważne,żeby skręcić te dwie śruby imbusowe bo inaczej odlew może pęknąć) dodatkowo kluczem do rur kumpel trzymał za ten odlew i razem używając naprawdę ogromnej siły za 2- gim podejściem udało się rozkręcić. (potem wrzucę fote ;). I faktycznie w tym odlewie jest oring dziś zamawiam. Wszystko już wyczyszczone i odtłuszczone. Jak przyjdzie oring to składam całość oczywiście na klej do gwintów. Dam znać czy operacja przebiegła pomyślnie ;) Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 To ładnie rozgryzłeś temat. Wiadomo, że co oragnoleptycznie to lepiej. Jednakże znowu odpuściłbym sobie klej do gwintów. Zamkniesz sobie możliwość ponownej wymiany oringu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 manualu od zawiechy WP jest to skladane wlasnie na klej do gwintow , wiec raczej nie jet to na stale. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Tylko, że są kleje rozkręcalne i nierozkręcalne. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekpimek Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Mam akurat u siebie chyba 3 rodzaje to jakiś podpasuje.Tak w ramach wyjaśnień co do połączeń gwintowanych klejonych:http://www.loctite.pl/cps/rde/xchg/henkel_plp/hs.xsl/kompletna-lista-produktw-loctite-6520.htm?&countryCode=pl&BU=industrial&parentredDotUID=productfinder&redDotUID=productfinder¶m2=mode%3Dfull| Cytuj zero smutków, zero złości wyj**ane po całości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.