Skocz do zawartości

KTM 530 nie pali


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ciesz sie ze jeszcze masz kopajke :) , ponoc silnikowo 530 nie jest tak udana jak starci bracia 520 i 525... takie zaslyszalem ploty..

Jest to udana konstrukcja, ma kilka niedociągnięć jak chociażby wadliwe napinacze łańcucha rozrządu ale RFS tez nie był bez wad. Przebiegi robi takie same jak RFS, mocowo wydaje się ciut mocniejszy, a niżej umiejscowiony środek ciężkości i zawias miażdży stare ktm-y pod względem prowadzenia.Opinie ludzi którzy widzieli 530-tke tylko na zdjęciu i gadają takie farmazony to wiesz gdzie można wsadzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciesz sie ze jeszcze masz kopajke :) , ponoc silnikowo 530 nie jest tak udana jak starci bracia 520 i 525... takie zaslyszalem ploty..

Jest to udana konstrukcja, ma kilka niedociągnięć jak chociażby wadliwe napinacze łańcucha rozrządu ale RFS tez nie był bez wad. Przebiegi robi takie same jak RFS, mocowo wydaje się ciut mocniejszy, a niżej umiejscowiony środek ciężkości i zawias miażdży stare ktm-y pod względem prowadzenia.Opinie ludzi którzy widzieli 530-tke tylko na zdjęciu i gadają takie farmazony to wiesz gdzie można wsadzić.

 

to sprzęgiełko da się naprawić. Miałem to samo, musisz je "mocniej skręcić"..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dla potomnych opisze moją walkę(wygraną) z tym problemem. Problem tak jak podejrzewałem tkwił w gaźniku, w ustawieniach gaźnika. Największym zonkiem u mnie jest to że zakres ustawień na których chce odpalić z guzika jest bardzo wąski, i uszczelić szybko dane ustawienie jest praktycznie niemożliwe. Około 2 miesięcy temu coś mnie tknęło żeby podnieść iglice o ząbek i eureka motocykl nagle zaczął palić na dotyk zimny czy ciepły(iglica 5 rowek od góry, dysza mieszanki 45, śruba skł. mieszanki wykręcona około 2,5obr.). Wszystko ładnie pięknie, profilaktycznie stwierdziłem wymieniam tłok, w jeden dzień rozebrane na drugi złożone, palimy i dupa nawet nie prychnie. Myślę no tak ciśnienie się zmieniło gaźnik znowu do regulacji ale już teraz to szybko pójdzie bo mam wprawę, nie poszło szybko...Dzisiaj jest szósty dzień regulacji po którym jestem dobrej myśli, PALI!!! Na chwilę obecną iglica 5 rowek od góry, dysza składu mieszanki 48, śruba skł. mieszanki wykręcona 1 obr. Nie radzę nikomu sugerować się moimi ustawieniami gdyż mam w ekipie jeszcze trzy 530-tki o takim samym setupie i każda z osobna ma inne ustawienia gaźnika. Do każdej trzeba podchodzić indywidualnie i metodą prób i błędów szukać ustawienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...