Skocz do zawartości

Jaki Motor Po En 500 ? Na Co Zmienic Moją Kawke


Makus1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , mam od 3 lat kawasaki Vulcan en 500, myślę nad zmiana motocykla na coś innego , może większego ale bez wariacji , mało jeżdżę (otwarcie sezonu , zakończenie , kilka ładnych niedziel i jakieś 2-3 zloty) i mam sporo innych wydatków wiec 10-11 tys myślę ze max wydać będę chciał, no chyba ze wygram w totka ;) .

Chciałbym wiec zmienić na coś większego , i myślę nad czymś do 1000 cm pojemności choć o zmianie mysle w przyszłym sezonie lub okolo września czyli już po sezonie praktycznie to ogłoszenia przeglądam juz od początku roku. Co byście polecali na następce mojego vulcana?

Poważnie mysle o yamaha drag star ... ale :? no własnie jest ale, mianowicie : drag 650 pali prawie 6L a mój EN poniżej 5, EN ma między 54 a 60km a drag zaledwie 40, EN 6 biegów a drag 4 albo 5 (albo głupoty w ogłoszeniach czasem pisza bo i 4 i 5 widziałem). Wiem ze nie są to motory do szybkiej jazdy i moim jeżdżę mniej więcej 100km/h średnio ale przeczytałem w danych technicznych drag stara ze v/max to 140km u niego a wiem ze mój EN spokojnie 165 jedzie i idzie dalej.... Wiem ze nie będę tak szybko nim jezdził bo to nie ścigacz ale dobrze miec świadomość ze przy okolo 120 jeszcze żwawo może pociągnąć do przodu. Więc jak myślicie czy jest sens dopłacić pare tys do EN by zmienić na ładniejszego(i to chyba jedyna zaleta) drag stara czy zaraz pomyśleć nad większym motorem.... a może coś innego polecicie

Może jakis marauder 800 albo intruder... sam nie wiem co w tej kwocie szukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwie sprawy:

Po pierwsze - skoro jeździsz tyle, ile jeździsz, to co Cię interesuje spalanie? A jakby palił i 20 litrów to przy takim przebiegu coś się stanie? No może oprócz nawiedzania stacji co 100km ;)

Po drugie - intruz, marauder, drag... ja bym szukał moto w najlepszym stanie technicznym. Mówię to na podstawie oglądnięcia około 20tu maszyn tego typu w zeszłym sezonie... naprawdę ciężko znaleźć coś w dobrym stanie.

Znajomi w końcu znaleźli... kupiliśmy pierwszą i 22gą maszynę, którą oglądaliśmy :)

http://bigboykr.blogspot.com/ się powoli uzupełnia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przesiadłem się z ENki na Virówę 1.1 a obecnie mam XJR1300 razem z Viagrą.... W porównaniu do Virago 1.1 i ENki to draga 650 nie biorę pod uwagę- ma silnik na bazie XV535... może i narażę się co niektórym ale DS650 stoi w miejscu... Bierz od razu coś powyżej litra nie będziesz zawiedziony. Spalaniem się nie przejmuj. Mój EN palił zawsze ok 5.5 Litra szedł do 165 i koniec, więc jeżeli Twój jedzie dalej to dziwna sprawa albo serducho/gaźniki od GPZty 500 ma :icon_razz: ...

 

DS1100 bądz XV 1.1 lub coś nowszego cię zadowoli.

Edytowane przez Dream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedzie dalej, jedzie i to nawet żwawo a od czego gaźnik to niewiem, nie wiem ile pojedzie bo przy 160 odkręciłem manetke to migiem bylo 5 wiecei i dalej sie rwała moja ENka ale odpusciłem i wiecej nie powtarzałem tego... Wiec może odłoże zamiane z tej jesieni na tą za rok jak wiecej kasy bedzie bo na coś powyżej 1000cm w ciekawym stanie za 11 tys.... ehhh ta kasa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kasa rządzi światem...

dobrze zrobiłeś. niby w tych moto chodzi o prezencję, wygodę i dźwięk ale zawsze lepiej jest mieć troche więcej pod manetką.

kupisz sobie coś w granicach litra i git, a puki co skoro jesteś zadowolony z en to po co na siłę coś zmieniać.

 

a co do porównania DS 650 i XV535 to lepiej się jeździ dragiem bo ma wyższy i niżej dostępny moment pomimo że mocy mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Od jakichś 2-3 tygodni szukam czegoś ponad 1000 :biggrin: Kumpel kupił miesiąc temu pięknego drag stara 1100.... Zakochałem sie znów. Tylko nie wiem czy to bedzie Drag czy Vulcan czy może Shadow....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj dobrego starego Shadowa na skrzyni 4 i bedziesz mial i moc i kopa i silnik nie do zajechania. Tylko poszukaj czegos zadbanego.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurcze ale 4 biegowe były do ... niewiem do którego roku ale teraz mam VULCANA z 93 i chciałbym jak bede zmieniał to na coś minimum 1996 a najlepiej okolo 2000 , ładnego Drag Stara Classic widziałem ostatnio z 2000 na allegro za 14 000 od motocyklisty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 biegowe byly do 94. Potem byly 5 biegowe slabsze. Generalnie im mlodszy tym mniej konikow. Na koniec zeszli z 68 do 50. Wszystko normy spalin i inne cuda.

Ja jezdzilem Shadowka ale wersja C3 - taki cruiser - bardzo wygodna na trasy ale tras to Ty raczej nie robisz.:)

DS tez jest ok - ma swoje przypadlosci z rozrusznikiem ale generalnie tez nie jest zla maszyna.

I wiesz zapomnij o okazjach typu "nowka moto" za male pieniadze bo mozesz trafic na niezlego skladaka. W koncu to jest fenomen polski, ze "bezwypadkowe" moto w pl sa tansze niz za granica pomimo tego, iz trzeba doliczyc transport, clo i na ogol zarobek handlarza... Taki maly fenomen...:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...