szopen21 Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 witam kupiłem właśnie "imbryka" i wszystko w nim jest ok, poza wskaźnikiem paliwa otóż wskazówka stoi zawsze w połowie skali niezależnie od ilości paliwa oprzedni właścieciel twierdził że to wina elektroniki i nie wiedział jak to naprawić ja wolałbym żeby dobrze pokazywał bo kiedyś stane w polu i koniec :icon_razz: i tu pytanie czy ktoś z kolegów miał podobny przypadek w swoim GSX? moim zdaniem to mógł się zawiesić czujnik albo coś w tym stylu ale sam tego chyba nie naprawie musze podjechać do mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 Łatwo to sprawdzić.Musisz znaleźć wtyczkę od czujnika poziomu paliwa.Jak już znajdziesz to odłącz czujnik i przewód dotknij do masy jak masz włączony zapłon i obserwuj wskaźnik.Jeśli wskazówka ruszy to zegarek jest ok.Z resztą po odłączeniu już powinna opaść.Jeśli test jet wykonany i wykluczyłeś przerwę w przewodach i uszkodzenie zegara to pozostaje wyjąć czujnik i albo wstawić nowy(używany sprawny).Rzadko próby naprawy dają pożądany efekt. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek 37 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Podłącze się pod temat . Może wiesz jakie powinno być napięcie na plusie od tej wtyczki ? Bo mi wyskakuje nie całe 6 V . I wskazówka nie idzie do góry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Podłącze się pod temat . Może wiesz jakie powinno być napięcie na plusie od tej wtyczki ? Bo mi wyskakuje nie całe 6 V . I wskazówka nie idzie do góry.Tam nie mierzysz napięcia ale rezystancję. Jak odepniesz wtyczkę (jeśli masz dwa przewody) to zmierz rezystancję miedzy tymi przewodami. Ona będzie zmieniać się wraz z iloscia paliwa ewentualnie mozesz przechylić zbiornik aby sprawdzić czy pojawi się zmiania w rezystancji.Jeśli masz jeden przewód to wtedy mierzysz rezystancję miedzy tym przewodem a masą. W serwisówce będziesz mial podane parametry czujnika czyli po prostu rezystora nastawnego. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek 37 Opublikowano 9 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2011 Ok. Wszystko jasne . Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi