easy_rider91 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam, mam problem z moim Xt 600 43F mianowicie strasznie bierze olej, pochłania go litrami, i tu moje pytanie czy pierścień olejowy powinien być od góry grubszy a od dołu cieńszy na tych przekładkach co idą na zewnątrz tego pierścienia? Podajcie inne przyczyny brania oleju. Ja już ten silnik rozebrałem i nic niepokojącego nie zauważyłem żadnych rys na cylindrze itp. bede wdzięczny za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 No to teraz pomierz wszystkie wymiary i porównaj je z danymi z serwisówki i wyjdzie co jest do wymiany a co sie jeszcze nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam, mam problem z moim Xt 600 43F mianowicie strasznie bierze olej, pochłania go litrami, i tu moje pytanie czy pierścień olejowy powinien być od góry grubszy a od dołu cieńszy na tych przekładkach co idą na zewnątrz tego pierścienia? Podajcie inne przyczyny brania oleju. Ja już ten silnik rozebrałem i nic niepokojącego nie zauważyłem żadnych rys na cylindrze itp. bede wdzięczny za pomoc wypada pomierzyć luz pomiędzy tłokiem a cylindrem i porównać z danymi w serwisówce mówiącymi o maksymalnym zużyciu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.