Gość swirzy82 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 witam wrocilem do mojego projektu po zimie i małe zdziwienie na poczatek.... po zamontowaniu cylindra na uszczelce 0.5mm okazalo sie ze tłok wyłazi prawie 2mm nad krwaedz cylindra...(moja mądra ksiązka mowi że gorna krawedz tłoka powinna wystawac nad krawedz cylindra-niepiszą jednak ile)co za tym idzie dotykal glowice-bez zamontowanej uszczelki i unasił ja jakies 1mm...z uszczelką(nie dokrecona głowica)bylo na styk...zamontowalem 2 uszczelke pod cylinder 0.7mm(tylko tyle przewiduje ktm) ale i tak wiedzialem ze to nie wiele pomoze...wiec zdecydowalem sie na drastyczne zlozenie tego na 2 uszczelki( piszcie czy dobrze zrobilem)...sytuacja poprawila sie znacznie wiec skrecilem wszystko do kupy tylko ze caly czas mysleo tym ze wszyskto jest blizej i od 2 dni snią mi sie w najlepszym wypadku podgiete grzybki zaworów...strach sie bac.... konkrety tuleja ta sama tloka jednak nie wsadzilem nowego jedyna zmiana to głowica która przeszła kompletny remont ,planowana oczywiscie...gowice identyczne dzieli ich rok moze dwa tj.lata w jakich modelach siedzialy 1999-2001 i ta nowsza ktorą wsadzilem posiadala zawór erg...po ogledzinach ta planowana jakby była z 0.5 setek ''nizsza'' od starej....jakies pomysły?????? ktm lc4 640 około 2000 roku....dzieki http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/38522e57bca9f710.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Jak bylo przed remontem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Jak bylo przed remontem ?witam.. przed remontem byl na zielonej uszczelce wg. mojej ksiegi 0.5 z tym ze ktm sprzedal mi zielona twierdzac ze to ona wlasnie jest grubsza...trudno to zauwazyc bo czarne ciensze sa metalowe a zielone jakis syntetyk i rozhodzi sie o 2setki.przed remontem tłok cos tam wystawal ale napewno nie podnosił głowicy..zakupilem uzywaną głowice gdyz moja była peknieta... normalnie to wyglada ze prz planowaniu zdjeli mi z 1mm mozliwe to? nie mam juz sil na mojego pierwszego kata....ryzykując kolizje lepiej bedzie to zostawic i sprzedac razem z pelnym raportem dla nowego nabywcy i niech on dalej kombinuje... wd. mnie ryzyko kolizji duze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woziu Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam :icon_mrgreen: Tak zauważyłem temat o LC4 i przypomniało mi się że mam 2 chłodnice do LC4 które leżą w domu i się kurzą.Miałem LC4 2006 i prawa chłodnica delikatnie się wygięła więc sie nie bawiłem w prostowanie bo nie chciało mi się szukać speca który sie tym zajmuje więc kupiłem dwie od rocznika 2004. Więc te które posiadam to jedna z 2004 i druga (ta delikatnie wygięta) z 2006. Obydwie chłodnice są w idealnym stanie bez uszkodzeń na żebrowaniu wszystko cacy. Ta prawa chłodnica śmiało może być założona tak jak jest tylko owiewka będzie trochę naciągnięta Jeżeli ktoś potrzebuje na zapas to sprzedam za niedużą kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.