Parzo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Witam, na koniec sezonu po ostatniej przejażdżce zaparkowałem moją Tzrke w garażu, pewnego dnia przychodzę z zamiarem przepalenia jej lecz silnik się nie odzywa. Przejrzałem cały motor w poszukiwaniu usterki i znalazłem wyciek spod głowicy i pełno brudu (spalin) w chłodnicy, odkręciłem głowice i okazało się że uszczelka puściła. Dokupiłem uszczelkę, którą właśnie otrzymałem mam zamiar ją założyć lecz mam wątpliwość a mianowicie co 2 kolega radzi mi żeby ją położyć na sucho bez niczego a reszta mówi żeby położyć na sylikonie, hermetyku itp. Jakie jest wasze zdanie, czy położyć na sucho czy na czymś, czytałem kilka tematów lecz z żadnego nic nie wywnioskowałem każdy ma swoja racje i każdy twierdzi inaczej i nie wiem co zrobić ; O Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję :notworthy: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 18 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jedni składają na sucho inni smarują, każdy będzie radził tak jak sam robi. Osobiście smaruje lecz bardzo delikatnie taką cieniutką warstwe. Jeżeli sie nałoży za dużo można zapchać kanały chłodzące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parzo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Czym smarujesz? Sam posmarował bym silikonem 350st myślisz że to zły pomysł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dobry tylko należy położyć naprawdę CIENKĄ warstwę tego silikonu, jak będzie Ci się wydawała, że jest za cienką to znaczy, że jest w sam raz i nie dokładaj go więcej. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parzo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dzięki za porady lecz mimo tego postanowiłem położyć na sucho jak zawsze i trzyma wszystko pięknie :) Lecz jak to zwykle bywa pojawił się nowy problem :o Zapalam moto (2t oczywiście) a ten mi wali takim białym dymem że masakra. :eek: Chyba ma za dużo mieszanki czy to od czegoś innego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Albo uszczelka nie trzyma, nie ucieka ci płyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 albo puszcza bo nie posmarowałeś:D albo poprostu przepala płyn który uciekł przez starą uszczelkę. odpal moto.. i sprawdz stan płynu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parzo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Nie nie na pewno nie sprawdziłem wszystko płynu nie ubyło w ogóle coś jest nie tak wymieniałem linkę od gazu a ona się rozdziela jedna część wchodzi do gaźnika a druga do "podajnika oleju - dozownika?"przynajmniej tak mi się wydaje to na pewno coś z olejem bo mi go w ... ubyło jak moto pracował :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 ile ubyło ?? troche musi bo moto pobiera ten olej... a ile motor chodził ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parzo Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 (edytowane) Trudno mi określić szybko zawsze czas leci w garażu ale okołu 20 min myślę zagrzał się do 80st i trzymał ani nie spadał tylko stał ładnie na temperaturze a oleju hmmm też mi trudno określić tak na oko ale na zbiorniczku ubyło jakieś 1.5 cm. Chodzi ładnie wszystko na postoju ale gdy dodam gazu to jak z granatu dymnego... Nigdy mi się tak nie działo ; o Jeszcze mam pytanie bo jest opcja prawie pewna że płyn razem z olejem podczas tej awarii mógł dostać się do wydechu a nie czyściłem. Czy to trzeba czyścić czy wystarczy że po kilku przejażdżkach samo wyparuje xD? Edytowane 19 Stycznia 2011 przez Parzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.