Skocz do zawartości

Parzo

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Parzo

  • Urodziny 08/12/1994

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motoryzacja, sport, muzyka.
  • Skąd
    KnW

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSX 600F
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    15520170
  • Telefon
    ---
  • Strona www
    http://---

Osiągnięcia Parzo

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Może i masz rację narazie się powstrzymam zato jednak chcę zmienić tarcze zegarów z czarnych na białe jednak nie mogę nigdzie znalesc gotowców do druku próbowałem robić sam ale nic z tego niestety nie wyszło był już może taki temat jak go szukać?
  2. Witam, chciałbym zmienić nudną "czaszę" jak kto zwie w mojej GSX 600F z 1989r. Pojawia się problem przeszukałem internet w poszukiwaniu jakiś fajnych czasz jednak nie wiem która by ew. pasowała podobają mi się z CBR F3,F4 cos w tym stylu, może ktoś robił już takie przeróbki chodzi mi o to żeby pasowanie z bocznymi owiewkami było jak najlepsze zegary i lampa nie wazne i tak dopasuje pod owiewke. Nie interesują mnie czasze typu streetfighter itp mam nadzieje że ktoś pomoże ;)
  3. Podzielam wypowiedź poprzednika ;>
  4. Trudno mi określić szybko zawsze czas leci w garażu ale okołu 20 min myślę zagrzał się do 80st i trzymał ani nie spadał tylko stał ładnie na temperaturze a oleju hmmm też mi trudno określić tak na oko ale na zbiorniczku ubyło jakieś 1.5 cm. Chodzi ładnie wszystko na postoju ale gdy dodam gazu to jak z granatu dymnego... Nigdy mi się tak nie działo ; o Jeszcze mam pytanie bo jest opcja prawie pewna że płyn razem z olejem podczas tej awarii mógł dostać się do wydechu a nie czyściłem. Czy to trzeba czyścić czy wystarczy że po kilku przejażdżkach samo wyparuje xD?
  5. Nie nie na pewno nie sprawdziłem wszystko płynu nie ubyło w ogóle coś jest nie tak wymieniałem linkę od gazu a ona się rozdziela jedna część wchodzi do gaźnika a druga do "podajnika oleju - dozownika?"przynajmniej tak mi się wydaje to na pewno coś z olejem bo mi go w ... ubyło jak moto pracował :icon_eek:
  6. Dzięki za porady lecz mimo tego postanowiłem położyć na sucho jak zawsze i trzyma wszystko pięknie :) Lecz jak to zwykle bywa pojawił się nowy problem :o Zapalam moto (2t oczywiście) a ten mi wali takim białym dymem że masakra. :eek: Chyba ma za dużo mieszanki czy to od czegoś innego ?
  7. Czym smarujesz? Sam posmarował bym silikonem 350st myślisz że to zły pomysł?
  8. Głowice pewnie będzie trzeba dociągnąć bo jest opcja że zacznie się "pocić". A co do docierania moim zdaniem min 500km z czego 100km nie zbyt ostro kręcić. To jest moje zdanie ja tak robiłem w moim moto i wszystko jest sprawne :)
  9. To może warto zaglądnąć do cylindra?:)
  10. Witam, na koniec sezonu po ostatniej przejażdżce zaparkowałem moją Tzrke w garażu, pewnego dnia przychodzę z zamiarem przepalenia jej lecz silnik się nie odzywa. Przejrzałem cały motor w poszukiwaniu usterki i znalazłem wyciek spod głowicy i pełno brudu (spalin) w chłodnicy, odkręciłem głowice i okazało się że uszczelka puściła. Dokupiłem uszczelkę, którą właśnie otrzymałem mam zamiar ją założyć lecz mam wątpliwość a mianowicie co 2 kolega radzi mi żeby ją położyć na sucho bez niczego a reszta mówi żeby położyć na sylikonie, hermetyku itp. Jakie jest wasze zdanie, czy położyć na sucho czy na czymś, czytałem kilka tematów lecz z żadnego nic nie wywnioskowałem każdy ma swoja racje i każdy twierdzi inaczej i nie wiem co zrobić ; O Za wszelkie odpowiedzi z góry dziękuję :notworthy: :crossy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...