Skocz do zawartości

Regeneraja głowicy Suzuki RMZ 250 06


grayfox
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Kupiłem Suzuki RMZ 250 2006 z uszkodzonym silnikiem. Okazało się że urwał się zawór wydechowy.

 

Głowica wygląda tak:

 

Zdjęcie Głowicy

Zdjęcie Głowicy 2

 

Co z tym teraz zrobić? Regeneracja wchodzi w grę czy tylko nowa/dobra używka?

 

Jeśli ktoś się tego podejmie na jakiej zasadzie odbywa się regeneracja gniazd? Muszę z głowicą dać nowe zawory i na ich podstawie są dorabiane gniazda?

 

Zaznaczam że jest to motocykl bardzo wysilony, kręcący 12 000 obrotów.

 

|Dzięki za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gniazda zaworowe są wprasowywane raczej i wydaje mii sie ze u ciebie są jednak wymienne....lecz to co widze nie nadaje sie raczej do roboty nikt nie bedzie chcial wziąsc odpowiedzialnosci..... spawalem juz głowice w ktm 640 i kartery silnika w drz 400 i powiem tak ze probesjonalny zaklad czy człowiek odradzi ci bo sie zna i ma doswiedczenie i wie czym to grozi a nie profesjonalny(spawacz) wezmie i zrobi ( zaznaczam ze moze sie udac) i jestem swierzo po regenaracji głowicy lc4 ktm nowe uszczelniacze zawory planowanie próba szczelnosci czysczenie chemiczne jestem zadowolony mam gwarancje i jestem pewien ze mam 100 %sprawno głowice.......... wiec radze jak robisz dla siebie kupój używke i nie załój kasy daj na sprawdzenie szczelnosci i powiedzo ci co dalej.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...