dorian_pl Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Byc może w tych nowoczesnych sprzętach jest to rozwiązane inaczej. W simsonie w każdym razie trzeba było rozwiercac, swoją drogą wątpie w to żeby 50ccm miał aż tak grubą tuleję, ale skoro tak mówicie nie mogę się kłócic bo nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Kolego jesli nie ma doswiadczenia w tego typu przerobkach to nie wprowadzaj ludzi w blad. Tak masz racje ze w simsonie jesli chcesz zamontowac cylinder 70cmm to trzeba rozfrezowac kartery. Rumian_1989 a czy przed zatarciem twojego zestawu w peugeocie dobrales dobrej srednicy dysze glowa? poniewaz powodem zatarcia moze byc zbyt uboga mieszanka przez co jest zbyt wysoka temperatura spalania i wszystko puchnie jak jasna cholera i wiadomo jak to sie konczy. Wiec podstawa jest dobra regulacja gaznika, a wtedy mozna wyregulowac dozownik poprzez podkrecenie linki. Oczywiscie podczas docierania trzeba dolac do baku olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rumian_1989 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Wiesz co kolego, nie pamiętam już ale na bank zmieniałem dysze główną, i membranki bo dostałem je razem z cylkiem, jeśli się nie mylę standard to było 72 a ja miałem chyba 90 założoną... Dość dawno nie pamiętam, więc nie chce głupot gadać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.