Skocz do zawartości

DERBI GPR 50 tuning na 70


wulkasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Byc może w tych nowoczesnych sprzętach jest to rozwiązane inaczej. W simsonie w każdym razie trzeba było rozwiercac, swoją drogą wątpie w to żeby 50ccm miał aż tak grubą tuleję, ale skoro tak mówicie nie mogę się kłócic bo nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jesli nie ma doswiadczenia w tego typu przerobkach to nie wprowadzaj ludzi w blad. Tak masz racje ze w simsonie jesli chcesz zamontowac cylinder 70cmm to trzeba rozfrezowac kartery.

 

 

Rumian_1989 a czy przed zatarciem twojego zestawu w peugeocie dobrales dobrej srednicy dysze glowa? poniewaz powodem zatarcia moze byc zbyt uboga mieszanka przez co jest zbyt wysoka temperatura spalania i wszystko puchnie jak jasna cholera i wiadomo jak to sie konczy. Wiec podstawa jest dobra regulacja gaznika, a wtedy mozna wyregulowac dozownik poprzez podkrecenie linki. Oczywiscie podczas docierania trzeba dolac do baku olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co kolego, nie pamiętam już ale na bank zmieniałem dysze główną, i membranki bo dostałem je razem z cylkiem, jeśli się nie mylę standard to było 72 a ja miałem chyba 90 założoną...

 

Dość dawno nie pamiętam, więc nie chce głupot gadać

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...