Skocz do zawartości

Benze


rysiaczunio16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy jest sens zmieniać. Wał korbowy będzie bardziej obciążony.

Najlepiej z takim cylindrem można byłoby wymienić gaźnik (na większy), lub dyszę. Głowicę tez. Można pobawić się w wymianę rolek, albo i całego wariatora i sprzęgła. Wszystko to wiąże się z odpowiednim zestrojeniem tego ustrojstwa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty będą takie za ile kupisz części. Zestaw 80ccm wymaga innej głowicy, chociaż na seryjnej też chodzi, ale gorzej. Gaźnik możesz zostawić tak jak jest, czasem nawet dyszy nie trzeba ruszać, tylko przeregulować gaźnik. Jeśli kumasz mechanikę to zmienisz zestaw sam w jedno popołudnie. Będzie wyraźnie mocniejszy na starcie, dwie osoby uciągnie bez problemu. Prędkość trochę wzrośnie. Na seryjnych rolkach poleci do 80km/h.

 

Do kompletu cylinder-głowica-tłok należy dokupić uszczelkę pod wydech bo nie ma jej w komplecie. Reszta potrzebnych rzeczy tam będzie, uszczelki, zabezpieczenia itd.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...