Skocz do zawartości

Jakie wydechy do Hondy Rebel 125?


dorian_pl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Posiadam Honde rebel :

 

http://www.bikepics.com/members/dorianpl1/98rebel0/

 

I zastanawiam się nad założeniem nowych tłumików, żeby miała bardziej basowe brzmienie, no i fajnie by było gdyby można było podnieśc troszkę mocy, bo aktualnie vmax leedwo 100.

 

Myślę właśnie jakie wydechy można by było założyc aby poprawic charakterystykę, dzwięk i osiągi. No i w ogóle czy nie lepsze oryginalne.

 

Czekam na wasze opinie. Pozdrawiam!.

 

http://allegro.pl/tlumik-intruder-marauder...1280008482.html

 

Np. Coś takiego, jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bassu nie uzyskasz bo takie małe pierdziki zawsze mają podły dźwięk. Jaki byś tłumik założył, zawsze będzie lipa. A mocy więcej? To oznacza większe spalanie paliwa, bo moc znikąd się nie bierze. Markowy wydech, do tego markowy filtr powietrza, dysze w gaźniku i strojenie na hamowni. może z 1KM przybędzie, czego i tak nie odczujesz, za wyjątkiem portfela i obniżonej trwałości silnika.

 

Tłumik z linka który dałeś możesz sobie w tyłek wsadzić. To jest straszna kupa i moc na tym stracisz, hałasu będzie sporo, głowa Ci pęknie od niego, policja będzie się czepiać a dźwięk będziesz miał podły. No i sam tłumik zardzewieje po tygodniu. Miałem takie coś, zgniło zanim zdążyłem założyć do motocykla. Odradzam.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy powiem Ci tak kolego, 2 cylinderki i dzwięk nie powiem że jest podły, tylko po prostu cichutki. ;).

 

Szukałem na allegro, ale nie ma do Rebelki żadnego markowego tłumika, a rozwiercanie oryginalnego to utrata na mocy i w ogóle.

 

W takim układzie zostanie takie jakie jest, ale gdyby ktoś miał jakieś info na temat dobrego markowego wydechu to proszę napisac. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, wiem jak gada Rebelka. Dwa malutkie cylinderki w rzędówce szału nie zrobią. W ogóle 2cylindrowe rzędówki mają dźwięk najpaskudniejszy z wszystkich. Tylko brytyjskie Twiny jako-tako grają.

 

Dedykowanego wydechu szukaj za granicami PL. Ten z Allegro odradzam, porażka straszna to jest.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a powiedz mi bo zastanawiam się czy moje wydechy nie są blokowane.

 

Zobacz na tą aukcję:

 

http://allegro.pl/honda-rebel-125-wydech-i1281847298.html

 

Widzisz, wydechy przy kolankach łączone są rurką, która nie jest wspornikiem tylko przelatują tam spaliny (gorąca jak piec). Czy to aby nie dławi silnika, takie mieszanie się spalin, bo też tak mam motor z Niemiec sprowadzony a wiem że tam blokowano 125.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rurka akurat "pomaga" silnikowi. Tzw. crossover pipe, wiele motocykli go ma w takiej lub innej postaci. Wyrównuje ciśnienia w obu rurach. Ciśnienia na wzajem się "wyciągają" z rur czyli gazy spalinowe. Blokady w Niemieckich sprzętach są gdzie indziej, ale nie wiem gdzie w Twoim motocyklu.

 

Nawet Harleye mają ten crossover, im w szczególności jest potrzebny z uwagi na archaiczne konstrukcje silników.

 

Tutaj starszy model z pokaźną rurą:

http://www.redjeepclub.com/harley/ianharley.JPG

 

Tutaj późniejszy, z nieznaczną rurką schowaną pod tłumikami:

http://www.cool-motorcycles.com/wp-content...-Boy-2008_1.jpg

 

W H-D akurat często się to usuwa aby uzyskać odpowiedni dźwięk silnika. Dynamika nie ma znaczenia, bo Harley zaczyna jechać dopiero z turbiną. :biggrin:

 

Różne, mniejsze czy większe japonie mają też ten bajer. Sportowe motocykle przeważnie mają jeden tłumik i system wydechu łączony 4w1 ze względu na korzyści jakie daje "łączony" wydech.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo kolego dziękuje za rzetelną odpowiedz.

 

Właśnie się zastanawiam bo tak czytam na forach o tych blokadach itd.. i ludzie mówią że im rebelki śmigają te 110-115, a ja maksymalnie 95km/h po prostej i 100km/h z lekkiej górki lub z dobrym wiatrem, no i tak się zastanawiam czy nie ma blokad, ale nic znalezc nie mogę, dlatego właśnie pytam o takie rzeczy. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...