Gość swirzy82 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 witam wlasnie obejazalem w baaaaaaaaaaaaaardzo aktrakcujnej cenie zakupiony silnik do fazera 2002 o przebiegu ok 35 tys ... silniczek piekny i wspanialy tylko zaniepokoily mnie slady oleju na jednym z wydechów....oleju jest sporo na pozostalych idealnie suchutki troszeczke nagaru.... silnik chodzil do konca pieknie nie mozliwe jest zeby po wymontowaniu i transporcie dalej sie saczyl(w silniku jest wciaz 2.5 litryyyyy oleju) normalnie jakby specjalnie zalane............normalnie mmysle ze to uszczelniacz zaworowy lub peknieta prowadnica zaworowa.................czekam na pomysly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Mysle tak samo - olej z zaworu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Mysle tak samo - olej z zaworu wydechowego. Adas, a możne mu ten motur sie przewrócił podczas transportu,to wtady wycieknie każdą możliwą dziura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 To jest zupelnie mozliwe, najlepiej sprawdzic cisnienie sprezania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 To jest zupelnie mozliwe, najlepiej sprawdzic cisnienie sprezania. ,,,,,,,, no wlasne ale nie chce mi sie tego w rame wsadzac i spinac wszystko by dokonac pomiaru........dzis to odladalem i chyba sciagne pokrywe rozepne zawory i cos tam wyjdzie.... jak nie to glowica do góry........oleju niewyobrazalnie duzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Zalozyc rozrusznik, podpiac na krotko do aku i pokrecic z wkreconym cisnieniomierzem, mniej roboty niz zrzucac glowice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 Zalozyc rozrusznik, podpiac na krotko do aku i pokrecic z wkreconym cisnieniomierzem, mniej roboty niz zrzucac glowice. ...... no no SZACUNEK młodym jest i chyle czoła .......tak sie zrobi!!!!! rozruch jest to kompletny silnik ...........a jak nie to taka myśl na sen ze bedzie z tego MOCNA piła spalinowa.... he he taki chory projekt.... dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Uwazaj, bedzie mocno iskrzylo przy podpieciu aku ( duzy amperaz pobieranego pradu ) uzyj grubych przewodow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Sprawdzic mozna ale sam juz kupowałem pare silników i zdarzało sie ze na zaworach wydechowych widac było plamy oleju jezeli silnik by chodził z taka usterka było by to widocze gołym okiem :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.