Krzych_Olsztyn Opublikowano 4 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2004 Tak mnie korci ze szok zeby sobie cos takiego fundnąć i nie piszcie mi juz o tych jniemieckich za góre EURO bo znam i wiem ze fajne ale za drogie tamte zestawy. nie wiecie moze czy jest inny producent tłumików do MZ pasujacych do ETZ 250 dokładnie. poprostu mój komin jest ok ale jakos tak kolega ma tego nibyh sporta i mi sie podoba odgłos tego komina fakt ze totalnie inny niz MZ etowsie gwizdanie ale jakos mis ie podoba nawet i wyglada lepiej niz ta rura oryginalna. znacie ta MZ 251 R z gdańska tamta miała fajny komin przerobiony z oryginalnego ale jak go zrobic to nie wiem zbytnio. Chodzi mi głównie czy były jakies powazne kłopoty z dostrojeniem motoru do nowego tłumika o ile ktos miał taki niby Sport w etz to prosze o rady. :mrgreen: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 5 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 Skontaktuj sie z Jackiem (bylym) wlascicielem Tej slawnej MzOn Ci wszystko powie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Kozik Opublikowano 5 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 Mam tlumik bez wkladu. Taki czarny z kwasoodporna koncowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 5 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 dzieki a jak ten tłumik dokładnie wygląda bez wkładu? i kwasówka to jest przeróbka z oryginalnego czy ten nieby sport bo one sa malowane na 2 kolorki o ile wiem czarne z końcówka chromowaną albo chrom z czarna końcówką . poprostu zmieniliście i kropka czy było zabawy z dostrajaniem i na czym to dostrajanie polegało grzebaliście cos w gaźniku???? :?: :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 ja mam ten "sport" i ni nazekam 8) Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 a jaki masz Yago MOto???? 150? 250 czy 251???? napisz bo jestem tego ciekaw BARDZO :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Witam! Jezeli chodzi o te wegierskie tlumiki "sportowe" to z tego co wiem sa 2 rodzaje:do ETZ 150 - z czarna komora rozprezna i chromowanym tlumikiemdo ETZ 251 - z chromowana komora i czarnym tlumikiem Nie wiem czy sa tez wersje do etki 250, ale wstawienie tego od 251 powoduje spadek mocy!! pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 no ja widziałem kumpel ma w 251 chromowaną końcówką. no a co za róznica 250 czy 251? przecież silniki identyko praktycznie. moi znajomi maja takie coś u siebie i nie narzekaą widziałem w wielu 250 taki tłumik i go jaklos ludzie nie wyrzucali takze da sie z tym jeździć. spadek mówisz? a czemu? zalezy jak sie to zestroi w syumie chyba o ile wiem :oops: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 mówią ze ten tłumik od pasuje do 251 i 250 w wielu miejscach tak czytałem i w sklepie podobne opinie wyrazali no jak taki nawet w TS 250 widziałem to i do ETZ 250 da rade. pozdrawiam :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 mówią ze ten tłumik od pasuje do 251 i 250 w wielu miejscach tak czytałem i w sklepie podobne opinie wyrazali no jak taki nawet w TS 250 widziałem to i do ETZ 250 da rade. pozdrawiam :mrgreen: To niemozliwe. Zauwaz, ze w 251 fabryka zmienila wysokosc okna wydechowego po to zeby silnik dobrze chodzil z krotszym tlumikiem. A ze tlumik "pasuje" to nie znaczy ze dobrze wspolpracuje z danym typem silnika. Kumpel ostatnio kupil taki wydech ("sportowy" do 251) do swojej 250 i okazalo sie ja porzadnie zmulilo, a jak wstawil dzisiaj oryginalny to mowi, ze nieporownywalnie lepiej zaczela jezdzic. Prawda jest taka: kolesie ze sklepow mowia, ze tlumik bedzie pasowal do kazdego sprzeta (moze jeszcze komos wcisna taki wydech np. do komara :mrgreen: ) po to zeby sprzedac tego jak najwiecej, a w rzeczywistosci nie znaja sie na tym w ogole. :x pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 ja mam w 250(chciaz hu wie bo niewiem czy poprzedni wlasciciel nie wpakowal cylindra od 251 :roll: )nie wegierski tylko polski(chyba) czarny dyfuzor i chrom tlumik :) , wracajac do tych wegierskich to gdzie takie mozna kupic? Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 Pytam zeby nowego TEmatu niezakladac!!!Czy są moze w sprzedarzy uszczelki do tumików?? (ETZ oczywiscie :) ) Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 uszczelki Hary? chodzi Ci o łączenie kolanka z tłumikiem? cos tam raz w motozbycie widziałem pisało ze do tłuimików uszczelki ale ile koszt to ie wiem. ja moge miec podobie mam 250 ale był wymieniany tłok wał i cylinder wiec nie mam pewnsci ze jes od 250 a nie od 251. i tak sobie taki właduje n to jest Polski. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzych_Olsztyn Opublikowano 10 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 wydaje mi sie ze kwestia regulacj i nawet jak bedzie spadek to nie taki wielki??? napiszcie jak to zegrac z motocyklem tzn mam zapłon normalny przerywaczowy jak narazie grzebałeś Yago coś w gaźniku jak montowałeś ten tłumik swój???? opiszcie jakie moga byc problemy i jak to zegrać z gaźnikiem zeby było optymalnie BĘDĘ WDZIĘCZNY :mrgreen: :) 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 11 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2004 Co do moich doznan...Fajowo brzmi, jest glosny i wyglada lepiej. Moto ma jakby mieksza charakterystyke i jak dla mnie to wyraznie spadla moc na dole, ale u gory jest bez zmian. Wlasciwie moto slychac na kazdzych obrotach. Co do regulacji to pokrecilem gaznikiem zeby uzyskac wlasciwy kolor swiecy (byla zbyt ciemna). Ponad to w celu wyciszenia nieco wydechu (czesto jezedze w nocy a nie chce wszystkich budzic) wpakowalem w koncowke wydechu wiorki do wiorkowania podlogi... jest ciszej.Jak dla mnie jest ok ale nie PERFEKT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.