Kornello Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 (edytowane) Witam Jestem posiadaczem Suzuki TS 50. Kupiłem go niedawno zrobiłem nim ok 200 km. i zaczął mi cieknąć olej posprawdzałem okazało się że to simering za magnetem. Wymieniłem. Przy okazji zmieniłem olej (Castrol Edge 5w-nie pamiętam ale napewno 5w). Poskładałem i jedę na przejażdżkę wszystko wpożądku gdy był zimny po zagrzaniu zaczął tracić moc. Taki drugi podpunkt to to że wcześniej jeździłem 65-70 teraz 50-55. Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc Edytowane 7 Października 2010 przez Kornello Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Jestem prawie pewien, że sprzęgło Ci się ślizga bo użyłeś złego oleju. Zmień go na normalny motocyklowy do skrzyń biegów w dwusuwach Motul TransOil i powinno normalnie łapać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornello Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 A jaki olej powinienem zastosować chodzi mi o symbol. Druga sprawa to to że nie jest to ślizganie sprzęgła silnik traci moc a nie się ślizga słabnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Chyba każdy 2T jakiego znam ma wymagane 10W40 i transoil tylko taką SAE ma. A jeśli słabnie po rozgrzaniu to jest jeszcze jedna opcja. Po wymianie simmera pod magnetem uszczelnił się wyciek lewego powietrza i musisz od nowa wyregulować gaźnik bo po rozgrzaniu jest za dużo paliwa w mieszance. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornello Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Zauważyłem znaczną poprawe po regulacji gaźnika (zmniejszyłem dawkę paliwa) Jutro przejadę się trochę dalej to napisze dokładnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuzukiTS Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Miałem podobny problem, tyle że mi po przejechaniu 1km grzał sie na maxa i gasnął.. Olej musiał się jakby "przegryźć" teraz jeździ jak wcześniej mimo że jakieś 50km od zmiany oleju było tragiczne.. był słaby.. Ale mu przeszło :) Na przyszłość, wlewaj zawsze ten sam olej co był wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 W dobrą stronę założyłeś simering ? Możliwe też , że nowy był kiepskiej jakości i od razu uległ uszkodzeniu . Nie rozregulowałeś zapłonu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Miałem podobny problem, tyle że mi po przejechaniu 1km grzał sie na maxa i gasnął.. Olej musiał się jakby "przegryźć" teraz jeździ jak wcześniej mimo że jakieś 50km od zmiany oleju było tragiczne.. był słaby.. Ale mu przeszło :) Na przyszłość, wlewaj zawsze ten sam olej co był wcześniej. No i przez takie rady ja muszę po kimś poprawiać albo nawet zmieniać zjeżdżone sprzęgło. Zawsze ale to zawsze wlewamy olej o specyfikacji zalecanej przez producenta motocykla/motoroweru np. SAE 10W40 API SG. Dla samej skrzyni biegów w 2 suwie będzie SAE 10W40 JASO MA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.