Saltus Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) Mógłby ktoś łopatologicznie wyjaśnić dlaczego konieczna jest też wymiana mostka ? ----- Od mz'y raczej odpada bo po pierwsze jest bez obudowy a poza tym cena powala - ponad 100zł za nowy a w używane nie będę się bawił bo już dość krwi napsułem.. a jak z mostkiem od poldka ? Edytowane 29 Września 2010 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Mostek od poldka jest tak samo drogi jak ten od MZ z tym że jest pół okrągły. Po za tym mostek Mz ma obudowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 wychodzi na to, że uzwojenie wzbudzające ma przebicie na masę :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 No to trzeba przewinąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) dziwnym nie jest, napisałem dla potomnych :wink: ---- jednak nie jest aż tak źle, rozebrałem ustrojstwo i okazało się, że jeden przewód był uszkodzony i dotykał obudowy silnika. Dzięki za porady, jak poskładam wszystko do kupy napiszę czy gra. ---- Nie orientuje się ktoś może jakie regulatory (dokładniej od jakiego pojazdu) miały wzbudzenie masą? Edytowane 30 Września 2010 przez Saltus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.