BSAmaikel Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 witam i ...pytam czy zna ktos z Państwa patent na uszczelnienie rurek popychaczy w BMW 2 V ? Pytanie w sumie jest banalne,ale mnie chodzi o to czy sa na rynku dostepne rurki teleskopowe,takie jak np.w VW "Garbus" ? dzieki za ...podpowiedzi.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 witam i ...pytam czy zna ktos z Państwa patent na uszczelnienie rurek popychaczy w BMW 2 V ? Pytanie w sumie jest banalne,ale mnie chodzi o to czy sa na rynku dostepne rurki teleskopowe,takie jak np.w VW "Garbus" ? dzieki za ...podpowiedzi.Pozdrawiam Nie spotkałem się z takim zestawem. W przypadku R80 i innych dwuzaworowców było by to raczej bezsensowne z punktu technicznego. Cylinder jest dociskany szpilkami poprzez głowicę, a jednocześnie sztywne osłony drążków popychaczy dociskają gumowe wkładki uszczelniające. Wprowadzenie jakichkolwiek elementów teleskopowych zmusiło by do stosowania dodatkowych mechanizmów zapewniających docisk uszczelnień. Na takie coś po prostu nie ma miejsca. Zastosowane rozwiązanie jest najprostsze a przez to najbardziej efektywne. Wystarczy przecież zluzować nakrętki, nieco wysunąć cylindry z głowicami, wymienić wkładki i całość ponownie dokręcić. Nawet nie trzeba oddzielać głowic od cylindrów, bo na miejscu utrzymają je 2 dodatkowe śruby w głowicach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BSAmaikel Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie spotkałem się z takim zestawem. W przypadku R80 i innych dwuzaworowców było by to raczej bezsensowne z punktu technicznego. Cylinder jest dociskany szpilkami poprzez głowicę, a jednocześnie sztywne osłony drążków popychaczy dociskają gumowe wkładki uszczelniające. Wprowadzenie jakichkolwiek elementów teleskopowych zmusiło by do stosowania dodatkowych mechanizmów zapewniających docisk uszczelnień. Na takie coś po prostu nie ma miejsca. Zastosowane rozwiązanie jest najprostsze a przez to najbardziej efektywne. Wystarczy przecież zluzować nakrętki, nieco wysunąć cylindry z głowicami, wymienić wkładki i całość ponownie dokręcić. Nawet nie trzeba oddzielać głowic od cylindrów, bo na miejscu utrzymają je 2 dodatkowe śruby w głowicach. Patent teleskopowy zdal egzamin nawet w "Maluchu" i "Garbusie"i pyt.brzmialo czy ktos to widzial w starych beemach?bo oryginalne uszczelnienie ,jak wiemy jest do deeeeeee! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.