Skocz do zawartości

BMW R80


BSAmaikel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam i ...pytam czy zna ktos z Państwa patent na uszczelnienie rurek popychaczy w BMW 2 V ?

 

Pytanie w sumie jest banalne,ale mnie chodzi o to czy sa na rynku dostepne rurki teleskopowe,takie jak np.w VW "Garbus" ?

dzieki za ...podpowiedzi.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i ...pytam czy zna ktos z Państwa patent na uszczelnienie rurek popychaczy w BMW 2 V ?

 

Pytanie w sumie jest banalne,ale mnie chodzi o to czy sa na rynku dostepne rurki teleskopowe,takie jak np.w VW "Garbus" ?

dzieki za ...podpowiedzi.Pozdrawiam

 

Nie spotkałem się z takim zestawem. W przypadku R80 i innych dwuzaworowców było by to raczej bezsensowne z punktu technicznego. Cylinder jest dociskany szpilkami poprzez głowicę, a jednocześnie sztywne osłony drążków popychaczy dociskają gumowe wkładki uszczelniające. Wprowadzenie jakichkolwiek elementów teleskopowych zmusiło by do stosowania dodatkowych mechanizmów zapewniających docisk uszczelnień. Na takie coś po prostu nie ma miejsca. Zastosowane rozwiązanie jest najprostsze a przez to najbardziej efektywne. Wystarczy przecież zluzować nakrętki, nieco wysunąć cylindry z głowicami, wymienić wkładki i całość ponownie dokręcić. Nawet nie trzeba oddzielać głowic od cylindrów, bo na miejscu utrzymają je 2 dodatkowe śruby w głowicach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie spotkałem się z takim zestawem. W przypadku R80 i innych dwuzaworowców było by to raczej bezsensowne z punktu technicznego. Cylinder jest dociskany szpilkami poprzez głowicę, a jednocześnie sztywne osłony drążków popychaczy dociskają gumowe wkładki uszczelniające. Wprowadzenie jakichkolwiek elementów teleskopowych zmusiło by do stosowania dodatkowych mechanizmów zapewniających docisk uszczelnień. Na takie coś po prostu nie ma miejsca. Zastosowane rozwiązanie jest najprostsze a przez to najbardziej efektywne. Wystarczy przecież zluzować nakrętki, nieco wysunąć cylindry z głowicami, wymienić wkładki i całość ponownie dokręcić. Nawet nie trzeba oddzielać głowic od cylindrów, bo na miejscu utrzymają je 2 dodatkowe śruby w głowicach.

Patent teleskopowy zdal egzamin nawet w "Maluchu" i "Garbusie"i pyt.brzmialo czy ktos to widzial w starych beemach?bo oryginalne uszczelnienie ,jak wiemy jest do deeeeeee!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...