Skocz do zawartości

CBF 600 zegary po szlifie


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie i mały problem zanabyłem CBF600 po lekkim szlifie , mam z nim dwa problemy do rozwiązania, otóż obudowa zegarów z jednej strony od góry nie zatrzasuje się (pewnie wyłamany zamek) w związku z tym zegary drżą w trakcie jazdy , co można z tym zrobić ?? można gdzieś nabyć samą obudowę ?

Drugie pytanie z jednej strony jest uwalony ogrannicznik skrętu , czy można coś z tym zrobić ?? czy jest sens ??

 

Pozdrawiam

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię by ktoś Ci sprzedał samą obudowę. Ogranicznik uwalony? Ale na półce czy ramie?

 

Na ramie niestety , jakoś mi to chyba średnio przeszkadza ale chciałem się zapytać czy cokolwiek można z tym zrobić, druga pytanie/prośba czy mogę gdzieś w necie znaleść jakiś manual naprawy CBF 600 , chce zakupić tego CBFa i pobawić się z tymi zegarami , kupując wadliwe z obudową i poprzekładać itd.

Następne pytanie wiem że do HISSa można dorobić tylko 4 kluczyki (z tego co przeczytałem w necie) czy na podstawie VINu w Hondzie powiedzą mi czy ktoś dorabiał już kluczyki (teraźniejszy właściciel ma tylko jeden kluczyk).

 

 

Pozdro

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce zakupić tego CBFa i pobawić się z tymi zegarami , kupując wadliwe z obudową i poprzekładać itd.

Następne pytanie wiem że do HISSa można dorobić tylko 4 kluczyki (z tego co przeczytałem w necie) czy na podstawie VINu w Hondzie powiedzą mi czy ktoś dorabiał już kluczyki (teraźniejszy właściciel ma tylko jeden kluczyk).

 

Cbfa czy cbr ?? ;p

 

Kluczyków możesz sobie dorobić ile sobie surówek kupisz i ile sobie zaprogramujesz..

 

Co do spr według vin to w serwisie mogą Ci jedynie sprawdzić ile dorabiano w serwisie bo można sobie samemu zaprogramować jeśli się ma surówkę..

 

Link do serwisówki..

http://www.stephygee.com/

po lewej wszystkie 600 po prawej reszta :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chce zakupić tego CBFa i pobawić się z tymi zegarami , kupując wadliwe z obudową i poprzekładać itd.

Następne pytanie wiem że do HISSa można dorobić tylko 4 kluczyki (z tego co przeczytałem w necie) czy na podstawie VINu w Hondzie powiedzą mi czy ktoś dorabiał już kluczyki (teraźniejszy właściciel ma tylko jeden kluczyk).

Cbfa czy cbr ?? ;p

 

Kluczyków możesz sobie dorobić ile sobie surówek kupisz i ile sobie zaprogramujesz..

 

Co do spr według vin to w serwisie mogą Ci jedynie sprawdzić ile dorabiano w serwisie bo można sobie samemu zaprogramować jeśli się ma surówkę..

 

Link do serwisówki..

http://www.stephygee.com/

po lewej wszystkie 600 po prawej reszta :lalag:

 

Dzięki za pomoc stary , też już się zgadałem z Hondą , że rzeczywiście mogę sobie dorobić ile chce ,

a oczywiście chodzi o CBF-a , stronka , którą podałeś fajna ale tam same serwisówki do CBR-ów (może znasz podobną do CBF-a).

Co sądzisz o ograniczniku na ramie (wyłamany) zawracać sobie tym gitare czy olać sprawę ??

 

 

Edytowane przez boliniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiało być solidne pie*dolnięcie jak ogranicznik uwaliło. Ja bym dał do rzeźbiarza od alu, żeby dospawał i pięknie wyrzeźbił. Co zrobisz, Twoja brocha. Jeśli masz możliwość podeślij zdjęcia.

Właśnie trudno powiedzieć czy solidne , bo ogranicznik nie tyle co jest urwany co raczej wgnieciony, moto sprawdziłem z kumplem ładnie prościutko się prowadzi bez rączek na kierze schodzi ładnie do 0 bardzo prosto.

Bak zdjeliśmy żeby zobaczyć czy coś nie widać pod bakiem , cena dość fajna więc dlatego moje zainteresowanie. Obudowa górną do zegarów już znalazłem za 300 PLN, więc nie jest najgorzej , poza tym

jedyny wizualny ubytek po tym szlifie jaki zostanie to lekko wgniecione kolektory.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogranicznik wbity od ślizgu... Kolektory wgięte od ślizgu... Czy aby to na pewno był ślizg? :bigrazz:

 

Czy po prostu pie*dolnął solidnego dzowna?

 

Wydaje się , że po ślizgu zaczepił o krawężnik , kuknij wysłałem ci maila jak będziesz miał chwile to rzuć swoim fachowym okiem, jak by pier*dolnął mocniej to kolektory nie tak by wyglądały tylko znacznie gorzej, ślizgał się prawym bokiem.

A co do ogranicznika to chyba go dorobił 2 właściciel (chyba).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszy rzut oka śliczna :)

 

Te wgniecenie na kolektorach to to zaraz pod chłodnicą?

 

Tak pod chłodnicą, no właśnie wiesz.. po ślizgu w ogóle nie podmalowywana nie robiona (nawet te zegary) więc dlatego się nią zainteresowałem a kasa nie za duża.

Pierdołki sobie sam porobie w zimie.

Dobrze pali jest prosta pieknie się prowadziła bez rąk , dodatkowo do zrobienia uszczelniacz jeden w lagu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, Boliniak, ja nie lubię dolinować ludzi, ale to wgniecenie na kolektorach jest w miejscu gdzie akurat trafioby koło jeśli dostanie strzała z przodu... Tak samo ten ogranicznik, to musiało być dość potężne uderzenie jeśli go wgniotło... Na baku nie brakuje przypadkiem naklejek?

 

Ale zaraz, ogranicznik jest wgniecony w ramie, a jak wygląda ten na półce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurczę, Boliniak, ja nie lubię dolinować ludzi, ale to wgniecenie na kolektorach jest w miejscu gdzie akurat trafioby koło jeśli dostanie strzała z przodu... Tak samo ten ogranicznik, to musiało być dość potężne uderzenie jeśli go wgniotło... Na baku nie brakuje przypadkiem naklejek?

 

Ale zaraz, ogranicznik jest wgniecony w ramie, a jak wygląda ten na półce?

 

Naklejke dorobił teraźniejszy właściciel i ją zdarł ogranicznik na półce jest też lekko naruszony , też się zastanawiałem czy przodu nie wymieniał ale nawet przedni błotnik jest po ślizgu nie widać na zdjeciu chlapniety farbą poza tym jakby trafił centralnie przodem to nie miałby obudowy zeszlifowanej i trochę tłumika i prawego kierunkowskazu (klejony).

Pozatym walnął tylko dwoma kolektorami (tymi po prawymi) , centralnie jak by walił walnąłbym 4.

Co do ogranicznika to właściciel obecny nie jest przekonany , że to nie on miał jeden nie groźny bok.

Poza tym ten ogranicznik nie jest wyrwany ale taki lekko naruszony lekko wgnieciony ale naprawde lekko.

Bak nie wymieniany jest lekkie wgniecenie na baku ...

Edytowane przez boliniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na odległość i tak nic nie wywnioskujemy. Ciesz się sprzętem i tyle :)

 

Dzięki stary tak czy siak ważne , że jest prosty sam się prowadzi a czy dostał bokiem czy przodem to juz inna sprawa i pewnie tego nie rozstrzygniemy a 4500 PLN różnicy między tym a takim wychuchamym robi różnice.

 

Pozdrawiam i dzięki

Vector

Edytowane przez boliniak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...