dorian_pl Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) Witajcie koledzy! Zakupiłem ostatnio swój pierwszy poważny motocykl. Wybór padł na Honde rebel, rok 1998 stan praktycznie idealny jak by nowy był. Olej zmieniłem, sprawdziłem nie bierze nic, silnik pali za dotknięciem nawet po 3 dniowym postoju, świece zmienione no i teraz problem. Moto przyspiesza bo przyspiesza ale rewelacji nie ma, jak na 2 gary i 12 koni jakby troszkę słabo, jest taki zmulony jadąc na biegu, dodajesz mu dużo gazu silnik zaczyna wyc, a prędkości nie przybiera za bardzo. Prędkosc maksymalna po równej drodze to ok. 90km/h więc jest to śmieszne.. :icon_eek: . Na liczniku na tej skali biegów pokazuje że powinna dochodzic do 110km/h, i tyle oczekuje. Pojechałem z nią do znajomego motocyklisty/mechanika i powiedział że będzie to kwestia wyregulowania gażnika, oraz byc może małe lub przytkane dysze w gażniku. Załączam zdjęcia owej Rebelki, gdyby to komuś pomogło: http://www.bikepics.com/members/dorianpl1/98rebel0/ Chciałbym się dowiedziec jak wy się na to zapatrujecie i co ewentualnie może byc powodem tak małej prędkości. Pomoże mi to w naprawię. Pozdrawiam i lewa w górę! Edytowane 11 Września 2010 przez dorian_pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) tutaj masz dane techniczne rebelki http://www.scigacz.pl/Honda,CA,Rebel,125,2279,bm.html pisze tam v-max 95 takze mysle ze 90 jest chyba ok :smile: mozesz cos poczarowac z gaznikiem, wyczyscic ustawic - zaszkodzic nie powinno. moj mtx ma jednego kuca mniej od twojej rebelki, z przelozeniami na moc pruje 80 na prostej wiec mysle ze twoj v-max jest tym bardziej ok :icon_biggrin: aa co do tego wycia moze sprzeglo slizga? Edytowane 11 Września 2010 przez niagara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorian_pl Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) Właśnie w dane techniczne na ścigacz.pl bym nie wieżył, ponieważ spotkałem się z wieloma przypadkami zaniżania. Np. Honda cbr 125 110 km/h. Na pewno najbardziej wiarygodna jest Honda, która podaje na liczniku że na 5 biegu powinien jechac 110km/h bo tam kończy się skala, widac na zdjęciach. Właśnie ten gażnik będziemy czyścic i regulowac. Nie, nie sprzęgło jest dobre, to nie taki dzwiek, tutaj normalnie obroty rosną, a prędkości nabrac nie chce. Edytowane 11 Września 2010 przez dorian_pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) a myslisz ze ile cbr leci? to tez jest czterosuw ciut mocniejszy od twojego i dlatego leci troche wiecej... moj mtx ma 120 na blacie to wedlug ciebie tez ma tyle jechac? Edytowane 11 Września 2010 przez niagara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorian_pl Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Właśnie to pytanie kolego mnie strasznie nurtuje ile tak naprawdę te cbr lecą, bo według licznika jest to 130-135 ale nie chce mi się w to wieżyc, chyba coś zawyża. Ja mam na blacie 140, tylko ten wykaz biegów jest na 110, że teoretycznie tyle ma wykręcac max na 5 biegu. Nie wiem słyszałem różne opinie o rebelkach że lecą 90-100-110 ile motorów tyle opinii, dlatego też pytam się tutaj. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 moze ten twoj przebieg nie wynosi 14tys a kilka razy tyle, moze ktos ja cisna caly czas do oporu... jak regulacje nie przyniosa efektu to sprawdz kompresje lub/i nawet hamownia porownaj ze specyfikacja rebelki jak wypadnie kiepsko a chcesz poczuc moc swojej maszyny to remoncik ale tutaj to sie chyba mija z celem. a jak naprawde chciales poczuc moc to trzeba bylo cos w 2t wsiasc jesli chciales koniecznie w pojemnosci 125 :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorian_pl Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Właśnie to wykluczam, bo moto wyjezdzone, nie zapalało by na apsolutny rys po 3 dniach stania, i na pewno wzieło by coś oleju. A moja rebelke nie bierze nic. Kolejna sprawa zuzycie elementów, opony jeszcze oryginalne japan, takie sprawy jak manetki, dzwignie chamulca sprzęgła, stopki, gumowe to było by wszystko wytarte od przebiegu, przyciski migaczy startera, a to jest wszystko jak nowe!. Nie sądzę że komuś się chciało wymieniac wszystkie mentki, przyciski itp... No i sam stan motorka, chromy lakier wszystko idealne, więc nie sądzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 to zakladamy ze jego stan jest wzglednie dobry, chociaz to ze dobrze zapala nie musi o tym swiadczyc. duzo rzeczy moze sie skladac na to ze jedne eglemplarze tego samego modelu moga jechac szybciej inne wolniej. http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Honda/CA,125,Rebel/25156 <---tutaj kolega ma w rebeli 15 koni to jego pewnie licznik zamyka a tutaj specyfikacja na ktorej raczej mozna polegac: http://translate.google.pl/translate?hl=pl...el_125_2000.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 nie wiem dorian czego oczekujesz od 125-tki? mialem maraudera 125 i v max była 85/h a to z prostego powodu fabrycznego zblokowania. żeby go odblokować do 110/h trzeba było wymienić jakis sterownik. koszt ok. 1000 zł., grzebanie w gaźniku nic nie daje. motocykle do 15KM sa głownie dla kat. A1. nie spodziewaj sie nie wiadomo jakich przyspieszeń. to jest mały jednocylindrowy czterosuw a nie szybki dwusuw. poza tym chopper/cruiser czyli pojazd generalnie do pyrkania a nie szaleństw. nie piszesz tez ile ważysz. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorian_pl Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) Dziękuje Ci za pomoc, przeczyszczę ten gażnik bo to nigdy nie zaszkodzi i zobaczymy. No więc ogólnie motocykle w 4t 125, 100km/h średnio to taka norma? Bo zawsze mnie ciekawiły te opowieści o cbr jadących 140 itp.. Ważę 80kg. Rebelka jest 2 cylindrowa, Oczekiwał bym żeby jechała te 100-110. Jeszcze raz dzięki, napiszę po przeczyszczeniu gażnika jak śmiga. Edytowane 11 Września 2010 przez dorian_pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 to jest mały jednocylindrowy czterosuw dwucylindrowy :bigrazz: tutaj chlopaki pisza o v maxie: http://translate.googleusercontent.com/tra...dIKSyC4hMFnm0vg http://translate.googleusercontent.com/tra...ZeuYbGRwKCEiGNg :icon_mrgreen: fajnie czyta sie tlumaczenia googli o "rowerach" :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorian_pl Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Jeden piszę 95-100, a 2 120 no i teraz komu wieżyc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) pewnie jeden jedzie po rownych a drugi pruje z giewontu :biggrin: powiem ci tyle - dbaj o niego i nie szukaj problemu gdzie go nie ma :) Edytowane 11 Września 2010 przez niagara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dorian_pl Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 No nic, zobaczymy co w tym gażniku piszczy, bo to nie dużo roboty, a jak nic nie pomoże no to już będę wiedział że tak ma byc. Troszkę to denerwuje jak się jedzie 125'tką i żeby wyprzedzic dobry skuter trzeba odkręcac cały gaz, no ale to nie motor do szaleństw. Dzięki jeszcze raz, jak będę coś wiedział to napiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) Troszkę to denerwuje jak się jedzie 125'tką i żeby wyprzedzic dobry skuter trzeba odkręcac cały gaz, no ale to nie motor do szaleństw. Dzięki jeszcze raz, jak będę coś wiedział to napiszę. no tak to jest chopper czy jak to sie tam zwie, dwa gary raczej bardziej wplywaja na moment niz na moc. pewnie chodzi ci caly czas ta cbr po glowie, motor sportowy smialo mozna powiedziec i wieksza moc :) Edytowane 11 Września 2010 przez niagara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi