Skocz do zawartości

głowica lc4 640 konwersja na hf


Gość swirzy82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich agresorów hehe mam pytanie :zmienial ktos z was juz to? jesli tak poprosze o wszelkie instrukcje i ewentualne haczyki- zamiana gowicy lc4 640 2002 rok na glowice hf ten sam model 2 lata mlodsza...dziekuje i pozdrewiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=278194

 

Tu masz opisaną taką procedurę.

Generalnie nie powinno być z tym problemu, części w LC4 są niesamowicie przemienne (choć cylindra 2 lata nowszego byś już tak łatwo nie wsadził).

Pozostaje kwestia sensowności takiej przeróbki - głowice HF kosztują sporo więcej (używki na ebay.de co najmniej 4x) niż zwykłe, a są też bardziej awaryjne (pękanie pomiędzy gniazdami zaworowymi - zawory są większe, ale przez to robi się mało miejsca pomiędzy nimi).

Daje toto góra parę koni (3-4?) i IMO ma sens tylko razem ze zmianą gaźnika i wydechu. A sama zmiana gaźnika na starej głowicy może dać dużo więcej, ew. + wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.dzieki czytalem to wczesniej ale wolal bym po polsku od polaka jak chlop chlopowi na polu.... heheh nie o konie mi chodzi lecz o wiekszy obieg oleju i trwalosc- a Ty piszesz ze znowy hf jest gorsza ............hm to moj pierwszy ktm i chyba ostatni bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lc4 sa bardzo trwalymi maszynami ( przciez ich modyfikacje startuja w rajdach typu paryz dakar) , moze miales pecha , albo kupiles zakatowanego sprzeta. Hondy XR tez sa trwale , ale mi sie zdeka psula ( problemy z glowica i korba)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież HF nie ma nic wspólnego z małym bądź dużym obiegiem oleju!

To zupełnie niezależna sprawa i już nie tak prosta do przeprowadzenia (przynajmniej konwersja z małego na duży - taniej chyba moto zmienić).

Co do trwałości to j.w.

Sorry, ale po PL to wiele materiałów nie znajdziesz - większość tego typu rzeźb powstaje na zachodzie i znajomość choćby podstaw angielskiego przy takich manewrach to podstawa.

Wszak ciężko chłopu na polu tłumaczyć jak ma moto tuningować...

Jeśli kupiłeś LC4 "przypadkowo" to faktycznie lepiej go sprzedaj - to moto wymaga więcej zaangażowania i cierpliwości niż typowy japończyk.

LC4, owszem, są trwałymi maszynami, jeśli zna się ich narowy, wie na co zwracać uwagę i pilnuje tego. Inaczej szybko może coś z silnika "wypluć".

A że w tym modelu wyjątkowo łatwo kupić zakatowanego paździerza to już inna sprawa.

Edytowane przez fxrider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moto nie wydaje sie byc zakatowane wizualnie jest wrecz piekne... wsadzilem juz w niego troszke i do koncowego wyjazdu brakowalo do niedawna tylko setu na tylni wahacz-teraz i glowicy............prosze o konkretną odpowiedz- z tego cz wyczytalem to nie bedzie problemu na odginalnym walku i lancuchu mam hf glowice i chetnie bym zalozyl ale nie chce mi sie sciagac i zakladac glowicy juz 3 raz w tym miesiacu hehehe oto moja koncepcja glowica odginal-hf ta sama wysokosc-tak to nazwijmy to powinna grac bez zająknienc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no moto nie wydaje sie byc zakatowane wizualnie jest wrecz piekne... wsadzilem juz w niego troszke i do koncowego wyjazdu brakowalo do niedawna tylko setu na tylni wahacz-teraz i glowicy............prosze o konkretną odpowiedz- z tego cz wyczytalem to nie bedzie problemu na odginalnym walku i lancuchu mam hf glowice i chetnie bym zalozyl ale nie chce mi sie sciagac i zakladac glowicy juz 3 raz w tym miesiacu hehehe oto moja koncepcja glowica odginal-hf ta sama wysokosc-tak to nazwijmy to powinna grac bez zająknienc?

 

 

a co to za KTM że taki wkład duży ? no chyba że 'śmietnik' się kupiło niewiedząc o tym ? masz w Lublinie doświadczony serwis KTM, zajedź do nich a pewnie doradzą :)

 

Pozdrawiam, Artur.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

a co to za KTM że taki wkład duży ? no chyba że 'śmietnik' się kupiło niewiedząc o tym ? masz w Lublinie doświadczony serwis KTM, zajedź do nich a pewnie doradzą :)

 

Pozdrawiam, Artur.

panów z lublina znam i odkad naprawiali mi horneta motocykle naprawiam sam -stwierdzilem ze lepiej samemu sie pomeczys przy okazji zainwestowac w sprzet warsztatowy niz wywalic 1000 i po 30 minutach jazdy stanac na drodze z tym samym problemem-full serwis byl?-byl-podpisane ?-podpisane- no to pa pa....a ktm to nie byle co 2002 sm na ladnych felgach duzym baku paliwa glosnym remusie git git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.dzieki czytalem to wczesniej ale wolal bym po polsku od polaka jak chlop chlopowi na polu.... heheh nie o konie mi chodzi lecz o wiekszy obieg oleju i trwalosc- a Ty piszesz ze znowy hf jest gorsza ............hm to moj pierwszy ktm i chyba ostatni bedzie

Chcesz trwałości zwiększając moc? większy obieg oleju dzięki głowicy HF... :icon_eek: niby w jaki sposób? Stosując głowicę HF jak sama nazwa wskazuje zwiększasz przepływ gazów co owocuje większą mocą(pod warunkiem dobrego zgrania całości) co nie odbywa się za friko, ceną jest obniżona trwałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...