cziken929 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Jakie kur....a wężyki ? Namieszasz chłopaczynie w głowie i będzie szukał wężyków których nie ma fabrycznie w starym modelu zx 600. W tym modelu doładowanie idzie pośrednio z airboxa przez specjalny dwu-funkcyjny zawór, który odcina ciśnienie podczas hamowania silnikiem ( sterowany podciśnieniowo) oraz uwalnia nadmiar ciśnienia. Wystarczy, że kowalomechanik podłączy odwrotnie zawór i koniec z mocą podczas jazdy. Jeśli motocykl jeździ dobrze po zaślepieniu wlotów powietrza w czaszy to tylko w doładowaniu gaźników trzeba szukać przyczyny (sprawność zaworu, poprawność jego połączenia) a nie filterki srerki pierderki składy mieszanek i iglice....kolo wysra masę kasy na regulacje bez efektu aż trafi na kumatego co mu to naprawi. Ponieważ coraz więcej jest mechaników wyuczonych z czytania forów internetowych, którzy popisują się wirtualnie dam pewną cenną radę... O wiele bardziej pomożesz nie pisząc nic niż pisząc bzdury które często kosztują zdezorientowanego naiwnego właściciela motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swiezak90 Opublikowano 12 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Okej...a więc tak...pod lampą ani we wlotach na pewno nie ma żadnych wężyków które by szły w jakikolwiek sposób do gaźników..a czy tak być powinno czy ktoś "ostro" tam kombinował to nie wiem. Takie coś o czym mówi gozdzik77 czyli przyżąd wyglądający jak jakiś filterek jest ale mniej więcej na wysokości świec pod bakiem i od tego idą 3 węzyki (już kurde nie pamiętam gdzie wchodzą). Jeśli chodzi o dwa duże wloty z airboxa to one wchodzą przez ramę do pudła gdzie jest filtr powietrza no i dalej gaźniki. I to tyle. Byćmoże nie są mega szczelnie połączone bo tak luźnawo wchodzą do otworów w pudle..ale nie wiem. Filtr powietrza naoliwiłem i nic... Sprobowałem odkryć część wlotu ale nie całkiem i podczas jazdy wygląda to tak. Od 1 normalnie się zbiera na 5 ciągnie do 190-200km/h wrzucam 6 i schodzi do 170km/hi jest ok 9000obr manetka odkręcona do końca i nic się nie dzieje. Jak tempomat kurna..:D Przy zakryciu tak 3/4 wlotu na 6 ciągnie normalnie (do 200 bo więcej nie próbowałem). I tak świec nie sprawdziłem bo nie mogłem włożyć klucza (się tylko wkur...) kupiłem specjalnie klucz i w sklepie oczywiście na pewno taki inny nie może być...i dupa za cholere nie mogłem go wsadzić a to przez kable a to przez rame..uciąłem itez nie dalo rady. Najlepszy był by taki łamany bo świece są pod kątem...no ale trudno pół dnia się namęczylem i na marne..:/ Już kur...nie wiem co robić. Może warto spróbować zmienić ustawienie iglicy co zmieni mieszankę i może pomoże ale niestety sam tego nie potrafie...i raczej boje sie sam za to ruszać. Cziken929 a możesz mi jakoś dokładnie wytłumaczyć gdzie szukać tego zaworu jak on wygląda??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Cziken świetnie wytłumaczył co i jak, teraz ty musisz wykazać trochę inicjatywy i po pierwsze ściągnąć literaturę do tego motocykla, to że jest to forum nie oznacza że wszystko podajemy na talerzu. Tu masz ciekawa stronkę: resztę wydedukuj z wypowiedzi czikena i słownika angielskiego technicznego. http://skroc.pl/b21d Znalezienie tego zajęło mi całe 2 minuty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.