Skocz do zawartości

problem z kawa zx6r 96r


swiezak90
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie kur....a wężyki ? Namieszasz chłopaczynie w głowie i będzie szukał wężyków których nie ma fabrycznie w starym modelu zx 600. W tym modelu doładowanie idzie pośrednio z airboxa przez specjalny dwu-funkcyjny zawór, który odcina ciśnienie podczas hamowania silnikiem ( sterowany podciśnieniowo) oraz uwalnia nadmiar ciśnienia. Wystarczy, że kowalomechanik podłączy odwrotnie zawór i koniec z mocą podczas jazdy. Jeśli motocykl jeździ dobrze po zaślepieniu wlotów powietrza w czaszy to tylko w doładowaniu gaźników trzeba szukać przyczyny (sprawność zaworu, poprawność jego połączenia) a nie filterki srerki pierderki składy mieszanek i iglice....kolo wysra masę kasy na regulacje bez efektu aż trafi na kumatego co mu to naprawi. Ponieważ coraz więcej jest mechaników wyuczonych z czytania forów internetowych, którzy popisują się wirtualnie dam pewną cenną radę... O wiele bardziej pomożesz nie pisząc nic niż pisząc bzdury które często kosztują zdezorientowanego naiwnego właściciela motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej...a więc tak...pod lampą ani we wlotach na pewno nie ma żadnych wężyków które by szły w jakikolwiek sposób do gaźników..a czy tak być powinno czy ktoś "ostro" tam kombinował to nie wiem. Takie coś o czym mówi gozdzik77 czyli przyżąd wyglądający jak jakiś filterek jest ale mniej więcej na wysokości świec pod bakiem i od tego idą 3 węzyki (już kurde nie pamiętam gdzie wchodzą). Jeśli chodzi o dwa duże wloty z airboxa to one wchodzą przez ramę do pudła gdzie jest filtr powietrza no i dalej gaźniki. I to tyle. Byćmoże nie są mega szczelnie połączone bo tak luźnawo wchodzą do otworów w pudle..ale nie wiem. Filtr powietrza naoliwiłem i nic...

Sprobowałem odkryć część wlotu ale nie całkiem i podczas jazdy wygląda to tak. Od 1 normalnie się zbiera na 5 ciągnie do 190-200km/h wrzucam 6 i schodzi do 170km/hi jest ok 9000obr manetka odkręcona do końca i nic się nie dzieje. Jak tempomat kurna..:D Przy zakryciu tak 3/4 wlotu na 6 ciągnie normalnie (do 200 bo więcej nie próbowałem).

I tak świec nie sprawdziłem bo nie mogłem włożyć klucza (się tylko wkur...) kupiłem specjalnie klucz i w sklepie oczywiście na pewno taki inny nie może być...i dupa za cholere nie mogłem go wsadzić a to przez kable a to przez rame..uciąłem itez nie dalo rady. Najlepszy był by taki łamany bo świece są pod kątem...no ale trudno pół dnia się namęczylem i na marne..:/

Już kur...nie wiem co robić. Może warto spróbować zmienić ustawienie iglicy co zmieni mieszankę i może pomoże ale niestety sam tego nie potrafie...i raczej boje sie sam za to ruszać.

Cziken929 a możesz mi jakoś dokładnie wytłumaczyć gdzie szukać tego zaworu jak on wygląda???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cziken świetnie wytłumaczył co i jak, teraz ty musisz wykazać trochę inicjatywy i po pierwsze ściągnąć literaturę do tego motocykla, to że jest to forum nie oznacza że wszystko podajemy na talerzu.

 

Tu masz ciekawa stronkę: resztę wydedukuj z wypowiedzi czikena i słownika angielskiego technicznego.

 

http://skroc.pl/b21d

 

Znalezienie tego zajęło mi całe 2 minuty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...