mochamedali Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam! w wekkend byłem na rajdzie enduro i chyba moja kawa kxf450 zaciągneła gdzieś wode do silnika bo olej sie biały zrobił... Co teraz? wypłukać to ze dwa razy świerzym olejem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 (edytowane) wypusc wszystko wyjmij filtr oleju najlepiej niech sobie scieka cała noc :icon_arrow: zalej nowy olej + nowy filtr przejedz troche i sprawdz czy tez zbielał zmętniał jesli nie to smigaj tylko zrób szybsza nastepna wymiane oleju o jakies 30 % Edytowane 24 Sierpnia 2010 przez cubamen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Jak najszybciej wymienic, jak napisal poprzednik z nowym filtrem, najlepiej jakims mineralnym. Chwile pojezdzic i znowu to samo. Pozniej juz obserwowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Sprawdź czy ci wody w chłodnicy nie ubyło bo żeby zaciągnęła do silnika to musiałbyś ją faktycznie nieźle utopić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzej Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam! w wekkend byłem na rajdzie enduro i chyba moja kawa kxf450 zaciągneła gdzieś wode do silnika bo olej sie biały zrobił... Co teraz? wypłukać to ze dwa razy świerzym olejem?? Sprawdź również filtr powietrza . Jeśli nie ma na nim śladów zamoczenia szukaj nieszczelności w układzie chłodzenia. Po wymianie oleju i filtra sprawdzaj również stan i jakość oleju ( czy nie zmienia koloru na kawę z mlekiem ). Słusznie koledzy podpowiedzieli odnośnie oleju ( użycie mineralnego ) bardzo dobrze emulguje z wodą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 To mi wygląda na padniętą [w najlepszym przypadku]uszczelkę pod głowica.Musiałeś w terenie przegrzać sprzęta. Wody do silnika nie zaciągnie podczas jazdy w terenie ,chyba że z niego zrobisz U-boota. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Po sprawdzeniu plynu w zbiorniczku wyrownawczym wszystko bedzie wiadomo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mochamedali Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 woda w chłodnicy jest nic nie ubyło, wychodzi na to, że za głeboka woda była, zmieniłem olej z filtrem juz dwa razy i jest dobrze, pojezdze ze 2-3godz i wymienie jeszcze raz... powinno byc dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.