skomor1996 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 XT50Q z 2008r. Jakie są w nim blokady i jak je ściągnąć?? Kupiłem ten motor nie dawno i mało o nim wiem... Zależy mi na przyśpieszeniu, prętkości i sile. A i jeszcze jedno... Mam go jeszcze na dotarciu. Czy mogę już w nim blokady pościągać?? Jak możesz pisz na gg 23768726 napewno odpisze... Proszę jest to dla mnie bardo ważne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ^Patryk^ Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Posiadam ten sam motorek. Jedną z blokad jest w nim filtr powietrza, który wymieniłem na stożkowy. Możesz także wymienić moduł zapłonowy, ale nie wiem ile na tym zyskasz ( nie robiłem tego). Generalnie jest to motorek wolno obrotowy i nie będzie rozwijał jakiś zawrotnych prędkości ( u mnie 65km/h ;) ). A i jeszcze jedno... Mam go jeszcze na dotarciu. Czy mogę już w nim blokady pościągać?? Możesz już w nim blokady pościągać, ale narazie je zostaw. Dotrzyj go porządnie, a tak będzie cię kusiło, żeby poszaleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skomor1996 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Posiadam ten sam motorek. Jedną z blokad jest w nim filtr powietrza, który wymieniłem na stożkowy. Możesz także wymienić moduł zapłonowy, ale nie wiem ile na tym zyskasz ( nie robiłem tego). Generalnie jest to motorek wolno obrotowy i nie będzie rozwijał jakiś zawrotnych prędkości ( u mnie 65km/h ;) ). Możesz już w nim blokady pościągać, ale narazie je zostaw. Dotrzyj go porządnie, a tak będzie cię kusiło, żeby poszaleć. Ok ale słyszałem że w 2008 roczniku moduł już jest od nowości odblokowany to prawda?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ^Patryk^ Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Chyba tak ,ale nie jestem pewny. Wiem, że w modelu z 2007 r. moduł był blokowany i należało kupić nowy. W 2008 r. miały już niby mieć odblokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skomor1996 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Chyba tak ,ale nie jestem pewny. Wiem, że w modelu z 2007 r. moduł był blokowany i należało kupić nowy. W 2008 r. miały już niby mieć odblokowany. No tak... to znacz ze bede jechał te 65km jak go dotre??? Bo w instrukcji pisze ze maksymalna pretkosc to 45km??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ^Patryk^ Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Bo tyle zgodnie z prawem może jeździć 50 a to nie znaczy, że nie pojedzie więcej niż te 45. ;) U mnie maksymalna prędkość to 65 a u ciebie pewnie będzie więcej z tym odblokowanym module i wymienionym filtrem powietrza. Tylko najpierw dotrzyj go porządnie jak w instrukcji. A tak na marginesie, to ty masz motorek z 2008 r. i jeszcze go docierasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Się uczepili blokad w chinolach. Zdjęcie nic |Ci nie da. Jeśli seryjny silnik leci więcej niż 45km/h to blokady nic Ci nie dadzą bo prawdopodobnie ich nie ma. :banghead: Podstawową "blokadą" w tych silnikach jest.....ich *ójowe zestrojenie. I żadne moduły nic nie dadzą. A filtry stożkowe to na se na głowę załóżcie. Stożek zabija silnik! :banghead: Filtry stożkowe mają tylko jedno zastosowanie - tor wyścigowy. I tam jest ich miejsce. W normalnym użytkowaniu pogarszają pracę silnika i doprowadzają do jego szybkiej śmierci. niejednemu klientowi tłumaczyłem że stożek jest do d... ale i tak go kupił. A za miesiąc przywozi motorek na lawecie bo silnik umarł. I kolejne 500PLN w plecy. :banghead: Czasami mam problemy z nowymi chopperami na sklepie bo świruja i nie chcą chodzić jak trzeba. ktoś pomyśli - blokada. Tak, racja. Za duża dysza w gaźniku. Kto by pomyślał że zdjęcie blokady polega na zmniejszeniu dyszy? W normalnych sprzętach to nie ma racji bytu. Ale w chinolu jak najbardziej. :banghead: Jedyna metoda na uzyskanie jakichkolwiek osiągów z tego silnika to montaż zestawu 80ccm. Wtedy silnik zaczyna chodzić tak jak powinien. Przestaje się dusić, kaszleć, reaguje na wszystkie regulacje, miło i przyjemnie pracuje no i wtedy zdrowo zasuwa. Pamiętajcie że oryginał tego silnika miał pojemność 70 i 90ccm. Chińczyk skopiował, wykastrował do 50ccm i sprzedaje tak. Dlatego tak kiepsko chodzą te silniki, duszą się przy nagłym otwarciu gazu itd. Po prostu w tej pojemności silnik się męczy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ^Patryk^ Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Oczywiście, że zakładając filtr stożkowy bez żadnych regulacji gaźnika można uszkodzić silnik (za dużo powietrza - większa temp. spalania) Kupując stożkowy to tylko gąbkowy np. Polini a nie siatkowe gó*** za 30 zł z Allegro. Mówisz, że jedyna metoda na uzyskanie jakichkolwiek osiągów to montaż zestawu 80ccm. To na pewno, ale wtedy trzeba by było zmienić polskie prawo. Absurdem jest to, że motorowery muszą posiadać silniki do 50 a potem dziwicie się, że pytają się jak tu zarejestrować 72 na 50. Póki sobie sam zamontujesz to jest OK ale do czasu kiedy ktoś cię złapie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 (edytowane) filtr stożkowy to syf, zrozumcie to ludzie ! to łyka każdego gówno do silnika i żadna regulacja gaźnika nic nie da ! Lepiej filter od malczaka założyć, ja taki miałem, mruczał i troche mocy dał, wchodzi w tą orginalną puche, trzeba troche przerobić i jest bezpieczniej niż na stożku. W tych motorkach blokada jest na module, jeśli odcina ci zapłon i jedzie max 45 to właśnie tam leży problem, dodatkowo jest na membramie w gaźniku takie zwężenie, wystarczy podkładke odwrócić i przelot jest już większy, w dodatku w tłumiku masz te blaszki , dwie ostatnie wyjeb a będzie fajny dźwięk i ciut żwawszy ale nie ma co oczekiwać od 50cc w 4T tak jak gurim polecam zestaw 72/80cc tylko uważajcie co kupujecie/wam zmieniają, bo często w serwisach przekładają części od używanych quadów 70cc. A problemów z policją mieć nie będziesz, wystarczy zeszlifować napis na głowicy, jaki policjant będzie sprawdzał pojemność w tak wolnym i małym motorku ? A tak szczerze to lepiej sprzedajcie to i kupcie derbi sende 50 albo yamahe DT, wtedy dopiero doznacie jakiejś pozytywnej frajdy. wiem co mówie bo miałem to to przez sezon ale do udanych zakupów nie należało. oto mój 'kingej' 72cc http://bikepics.com/members/grebur/07king/ Edytowane 21 Sierpnia 2010 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skomor1996 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 filtr stożkowy to syf, zrozumcie to ludzie ! to łyka każdego gówno do silnika i żadna regulacja gaźnika nic nie da ! Lepiej filter od malczaka założyć, ja taki miałem, mruczał i troche mocy dał, wchodzi w tą orginalną puche, trzeba troche przerobić i jest bezpieczniej niż na stożku. W tych motorkach blokada jest na module, jeśli odcina ci zapłon i jedzie max 45 to właśnie tam leży problem, dodatkowo jest na membramie w gaźniku takie zwężenie, wystarczy podkładke odwrócić i przelot jest już większy, w dodatku w tłumiku masz te blaszki , dwie ostatnie wyjeb a będzie fajny dźwięk i ciut żwawszy ale nie ma co oczekiwać od 50cc w 4T tak jak gurim polecam zestaw 72/80cc tylko uważajcie co kupujecie/wam zmieniają, bo często w serwisach przekładają części od używanych quadów 70cc. A problemów z policją mieć nie będziesz, wystarczy zeszlifować napis na głowicy, jaki policjant będzie sprawdzał pojemność w tak wolnym i małym motorku ? A tak szczerze to lepiej sprzedajcie to i kupcie derbi sende 50 albo yamahe DT, wtedy dopiero doznacie jakiejś pozytywnej frajdy. wiem co mówie bo miałem to to przez sezon ale do udanych zakupów nie należało. oto mój 'kingej' 72cc http://bikepics.com/members/grebur/07king/ No właśnie problem jest w tym że nie odcina mi zapłonu przy 45km/h. A czytałem że w 2008 roczniku tego motorka zapłon od nowości jest już odblokowany. A dokładnie to z tond http://motokirc.pl/tuning-tech-f49/jak-odblokowa-t17906.html To znaczy że jak jest już od nowości odblokowany to jak go dotrę to będę leciał te 65km/h czy dalej 45km/h??? Zastanawiam się bo w instrukcji tego motorka pisze że maksymalna prętkość to 45km/h...:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2010 (edytowane) z górki to i z 80 poleci. zmień zębatkę z tyłu na mniejszą, z przodu na większą i będziesz szybki jak mało kto ;] fakt, o przyśpieszeniu możesz zapomnieć Edytowane 26 Sierpnia 2010 przez rachub48 Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skomor1996 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 (edytowane) z górki to i z 80 poleci. zmień zębatkę z tyłu na mniejszą, z przodu na większą i będziesz szybki jak mało kto ;] fakt, o przyśpieszeniu możesz zapomnieć No ale nie chcę stracić ani siły ani przyśpieszenia...;] Ale moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie montaż zestawu 80ccm. Dużo tak osób robi i jest z tego zadowolona;P Edytowane 27 Sierpnia 2010 przez skomor1996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Nie czytaj tych bzdur tylko odblokuj moduł, założysz zestaw 18424cc to będzie jechał z tym i tak 45km/h. I naucz się pisać bo się trochu ośmieszasz. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.