Skocz do zawartości

Blokady Chopper XT50Q z 2008r.


skomor1996
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

XT50Q z 2008r.

 

Jakie są w nim blokady i jak je ściągnąć?? Kupiłem ten motor nie dawno i mało o nim wiem...

Zależy mi na przyśpieszeniu, prętkości i sile.

 

A i jeszcze jedno... Mam go jeszcze na dotarciu. Czy mogę już w nim blokady pościągać??

 

Jak możesz pisz na gg 23768726 napewno odpisze... Proszę jest to dla mnie bardo ważne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam ten sam motorek. Jedną z blokad jest w nim filtr powietrza, który wymieniłem na stożkowy. Możesz także wymienić moduł zapłonowy, ale nie wiem ile na tym zyskasz ( nie robiłem tego). Generalnie jest to motorek wolno obrotowy i nie będzie rozwijał jakiś zawrotnych prędkości ( u mnie 65km/h ;) ).

 

A i jeszcze jedno... Mam go jeszcze na dotarciu. Czy mogę już w nim blokady pościągać??

 

Możesz już w nim blokady pościągać, ale narazie je zostaw. Dotrzyj go porządnie, a tak będzie cię kusiło, żeby poszaleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam ten sam motorek. Jedną z blokad jest w nim filtr powietrza, który wymieniłem na stożkowy. Możesz także wymienić moduł zapłonowy, ale nie wiem ile na tym zyskasz ( nie robiłem tego). Generalnie jest to motorek wolno obrotowy i nie będzie rozwijał jakiś zawrotnych prędkości ( u mnie 65km/h ;) ).

Możesz już w nim blokady pościągać, ale narazie je zostaw. Dotrzyj go porządnie, a tak będzie cię kusiło, żeby poszaleć.

 

 

 

Ok ale słyszałem że w 2008 roczniku moduł już jest od nowości odblokowany to prawda??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak ,ale nie jestem pewny. Wiem, że w modelu z 2007 r. moduł był blokowany i należało kupić nowy. W 2008 r. miały już niby mieć odblokowany.

 

 

No tak... to znacz ze bede jechał te 65km jak go dotre??? Bo w instrukcji pisze ze maksymalna pretkosc to 45km???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tyle zgodnie z prawem może jeździć 50 a to nie znaczy, że nie pojedzie więcej niż te 45. ;) U mnie maksymalna prędkość to 65 a u ciebie pewnie będzie więcej z tym odblokowanym module i wymienionym filtrem powietrza. Tylko najpierw dotrzyj go porządnie jak w instrukcji. A tak na marginesie, to ty masz motorek z 2008 r. i jeszcze go docierasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Się uczepili blokad w chinolach. Zdjęcie nic |Ci nie da. Jeśli seryjny silnik leci więcej niż 45km/h to blokady nic Ci nie dadzą bo prawdopodobnie ich nie ma. :banghead: Podstawową "blokadą" w tych silnikach jest.....ich *ójowe zestrojenie. I żadne moduły nic nie dadzą. A filtry stożkowe to na se na głowę załóżcie. Stożek zabija silnik! :banghead: Filtry stożkowe mają tylko jedno zastosowanie - tor wyścigowy. I tam jest ich miejsce. W normalnym użytkowaniu pogarszają pracę silnika i doprowadzają do jego szybkiej śmierci. niejednemu klientowi tłumaczyłem że stożek jest do d... ale i tak go kupił. A za miesiąc przywozi motorek na lawecie bo silnik umarł. I kolejne 500PLN w plecy. :banghead:

 

Czasami mam problemy z nowymi chopperami na sklepie bo świruja i nie chcą chodzić jak trzeba. ktoś pomyśli - blokada. Tak, racja. Za duża dysza w gaźniku. Kto by pomyślał że zdjęcie blokady polega na zmniejszeniu dyszy? W normalnych sprzętach to nie ma racji bytu. Ale w chinolu jak najbardziej. :banghead:

 

Jedyna metoda na uzyskanie jakichkolwiek osiągów z tego silnika to montaż zestawu 80ccm. Wtedy silnik zaczyna chodzić tak jak powinien. Przestaje się dusić, kaszleć, reaguje na wszystkie regulacje, miło i przyjemnie pracuje no i wtedy zdrowo zasuwa. Pamiętajcie że oryginał tego silnika miał pojemność 70 i 90ccm. Chińczyk skopiował, wykastrował do 50ccm i sprzedaje tak. Dlatego tak kiepsko chodzą te silniki, duszą się przy nagłym otwarciu gazu itd. Po prostu w tej pojemności silnik się męczy.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że zakładając filtr stożkowy bez żadnych regulacji gaźnika można uszkodzić silnik (za dużo powietrza - większa temp. spalania) Kupując stożkowy to tylko gąbkowy np. Polini a nie siatkowe gó*** za 30 zł z Allegro. Mówisz, że jedyna metoda na uzyskanie jakichkolwiek osiągów to montaż zestawu 80ccm. To na pewno, ale wtedy trzeba by było zmienić polskie prawo. Absurdem jest to, że motorowery muszą posiadać silniki do 50 a potem dziwicie się, że pytają się jak tu zarejestrować 72 na 50. Póki sobie sam zamontujesz to jest OK ale do czasu kiedy ktoś cię złapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr stożkowy to syf, zrozumcie to ludzie ! to łyka każdego gówno do silnika i żadna regulacja gaźnika nic nie da ! Lepiej filter od malczaka założyć, ja taki miałem, mruczał i troche mocy dał, wchodzi w tą orginalną puche, trzeba troche przerobić i jest bezpieczniej niż na stożku.

 

W tych motorkach blokada jest na module, jeśli odcina ci zapłon i jedzie max 45 to właśnie tam leży problem, dodatkowo jest na membramie w gaźniku takie zwężenie, wystarczy podkładke odwrócić i przelot jest już większy, w dodatku w tłumiku masz te blaszki , dwie ostatnie wyjeb a będzie fajny dźwięk i ciut żwawszy ale nie ma co oczekiwać od 50cc w 4T

tak jak gurim polecam zestaw 72/80cc tylko uważajcie co kupujecie/wam zmieniają, bo często w serwisach przekładają części od używanych quadów 70cc. A problemów z policją mieć nie będziesz, wystarczy zeszlifować napis na głowicy, jaki policjant będzie sprawdzał pojemność w tak wolnym i małym motorku ?

A tak szczerze to lepiej sprzedajcie to i kupcie derbi sende 50 albo yamahe DT, wtedy dopiero doznacie jakiejś pozytywnej frajdy.

wiem co mówie bo miałem to to przez sezon ale do udanych zakupów nie należało.

oto mój 'kingej' 72cc http://bikepics.com/members/grebur/07king/

Edytowane przez grebur

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr stożkowy to syf, zrozumcie to ludzie ! to łyka każdego gówno do silnika i żadna regulacja gaźnika nic nie da ! Lepiej filter od malczaka założyć, ja taki miałem, mruczał i troche mocy dał, wchodzi w tą orginalną puche, trzeba troche przerobić i jest bezpieczniej niż na stożku.

 

W tych motorkach blokada jest na module, jeśli odcina ci zapłon i jedzie max 45 to właśnie tam leży problem, dodatkowo jest na membramie w gaźniku takie zwężenie, wystarczy podkładke odwrócić i przelot jest już większy, w dodatku w tłumiku masz te blaszki , dwie ostatnie wyjeb a będzie fajny dźwięk i ciut żwawszy ale nie ma co oczekiwać od 50cc w 4T

tak jak gurim polecam zestaw 72/80cc tylko uważajcie co kupujecie/wam zmieniają, bo często w serwisach przekładają części od używanych quadów 70cc. A problemów z policją mieć nie będziesz, wystarczy zeszlifować napis na głowicy, jaki policjant będzie sprawdzał pojemność w tak wolnym i małym motorku ?

A tak szczerze to lepiej sprzedajcie to i kupcie derbi sende 50 albo yamahe DT, wtedy dopiero doznacie jakiejś pozytywnej frajdy.

wiem co mówie bo miałem to to przez sezon ale do udanych zakupów nie należało.

oto mój 'kingej' 72cc http://bikepics.com/members/grebur/07king/

 

 

 

No właśnie problem jest w tym że nie odcina mi zapłonu przy 45km/h. A czytałem że w 2008 roczniku tego motorka zapłon od nowości jest już odblokowany. A dokładnie to z tond

http://motokirc.pl/tuning-tech-f49/jak-odblokowa-t17906.html

 

 

 

To znaczy że jak jest już od nowości odblokowany to jak go dotrę to będę leciał te 65km/h czy dalej 45km/h??? Zastanawiam się bo w instrukcji tego motorka pisze że maksymalna prętkość to 45km/h...:/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z górki to i z 80 poleci. zmień zębatkę z tyłu na mniejszą, z przodu na większą i będziesz szybki jak mało kto ;]

fakt, o przyśpieszeniu możesz zapomnieć

Edytowane przez rachub48

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z górki to i z 80 poleci. zmień zębatkę z tyłu na mniejszą, z przodu na większą i będziesz szybki jak mało kto ;]

fakt, o przyśpieszeniu możesz zapomnieć

 

 

No ale nie chcę stracić ani siły ani przyśpieszenia...;] Ale moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem będzie montaż zestawu 80ccm. Dużo tak osób robi i jest z tego zadowolona;P

Edytowane przez skomor1996
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Nie czytaj tych bzdur tylko odblokuj moduł, założysz zestaw 18424cc to będzie jechał z tym i tak 45km/h.

I naucz się pisać bo się trochu ośmieszasz.

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...