Mly96 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Cześć nie wiem co wybrać, chodzi mi o przyspieszenie, v max, koszty napraw ,rg 80 ma chyba lepsze przyspieszenie i dlatego chce je kupić, rs 50 ma chyba słabsze pzyspieszenie, ale lepszy wygląd.Co polecacie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 zależy jakie masz wymiary, śmigałem na oby dwóch motorkach no i rg jest małe ale za to fajnie można je poprzerabiać, niby brzydkie ale moi kumple tak odpicowali swoje rg (na psa np.) że taka rs wymięka no i o wiele elastyczniejszy silniczek, miło się jeździ, polecam rg ! Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 nie wiem czy dałoby się skryć za owiewkami w rg , bo w aprilli na pewno , ale apka ma słabsze przyspieszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba405 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Mam Rg kolega miał rs 50 i brałem go jak chciałem. A odgłosem w Rs robił sobie tylko wstyd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Chciałbym zostać przy oryginale, a gdybym przetuningował apke na 70 lub 80 dała by rade z rg, i jakie obroty lubia apka bo rg jest niskoobrotowy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki69 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Nie wiem o jakich rocznikach myślisz, ale znajomy ma rskę z silnikiem am6 i przy "sprincie" po 200 metrach ma wrzuconą szóstkę :D :D Jak zrobisz tuning na 70 albo 80 to RG wyprzedzisz, ale to koszt co najmniej 2 tysie, chyba że chcesz włożyć chiński zestaw, ale to jest kupa :P A jak chcesz robić po ludzku to cylinder co najmniej 700, wał można dostać już za 400, wydech za 800 i masz prawie dwa koła a gdzie jeszcze gaźnik :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mly96 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 chyba jednak wezmę rs, ponieważ moge mieć problem z przeglądem suzuki bo to 80 i mogą nie podbić>A co do rs to mam na mysli tuning 70 z allegro cylinder, tłok, głowica, sworzeń, zabezpieczenia, ale nie wiem jaki wał, żeby się nie posypał bo oryginał odpada, tuning przeprowadzę podczas remontu silnika, czyli jak sobie pojeżdżę na 50 i uznam ze czas na remont generalny, myślicie że za 1500 zł dałoby się zrobić remont?? a co do wymiarów 168cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.