misspalma Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Witam ostatnio zauważyłem że moja opona tylnia zużywa się w dziwny sposób otóż z prawej strony nieuzywana cześc to około 5mm po obwodzi a z lewej strony to okolo 15mm, zaczolem sie zastanawiac czemu tak sie dzieje jezdze roznymi i dlugimi trasam wiec to nie wina zakretow pokonywanych w ta sama strone, dodatkowo w czasie jazdy sprobowalem puscic kierownice i okazalo sie ze sciaga motor na prawo i tu moje pytanie w czym problem moze kolo tylne zamontowane niosiowo po wymianie oponki, bo moto bity raczej nie byl kupilem go jako roczny wszystkie elementy oryginalne i nie wiedac zadnych napraw nawet najdrobniejszych, jak wymienialem olej w lagach to bylo widac ze sruby nawet jeszcze nie byly odkrecane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Jestes leworeczny? Sprawdz czy tylne kolo jest ustawione rowno na znakach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misspalma Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 jestem praworeczny, a kolo wedlug znakow jest ustawione dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Lagi nie skrecone na polkach? Wyprostuj kierownice i zobacz czy kolo jest prosto wzgledem calego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misspalma Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 (edytowane) no faktycznie jak kierownice ustawie prosto to kolo mam lekko w lewo, jak moge to skorygowac i jak moglo do tego dojsc ze tak sie to przestawilo Edytowane 15 Sierpnia 2010 przez misspalma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Pewnie od upadku. Jesli lagi sa proste to luzujesz lagi na polkach, tylko tak zeby motocykl nie polecial w dol na lagach. Podjezdzasz do sciany, skrecasz kierownica w lewo, a druga osoba przez ten czas niech skreci wszystko. Jesli bedzie prosto to OK. Jesli nie to proponuje sprawdzic czy lagi sa proste. Tam sa Up side down? Nie napisales jaki motocykl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misspalma Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2010 tak jest na UP-sach i lgo sa napewno prościutkie bo wymienialem niedawno uszczelniacze i olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.