Fukacz Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Witam ! Temat od którego zaczne jest dla nie których błachy . Kto by chciał zmienic 4T na jakiegoś pierdzącego bzika 2T. No własnie JA :biggrin: ! :icon_biggrin: Posiadam Aktualnie Yamahe YZ 250 F Latam w nią tylko i wyłącznie po Torze nie intersuje sie jakimiś Endurami itp. I tu pytanie do tych co posiadają Motocykle typu (CR,YZ,SX,RM,KX) ---> (125,250) A dokładnie to chodzi mi o Rocznik 06,07 i najlepiej YZ :-) 1. Czy jest różnica prowadzenia 2T od 4T 2. O co chodzi z tymi obrotami bo nigdy nie latałem na 2T ale widziałem jak koledzy latają ^^ 3. Lepiej 125 a może 250 ? :icon_question: 4. Jak to jest z tą Eksploatacją tego bo wiem że w 4T dużo tego nie ma xD 5. Jak sie skacze na 2T ? można cos posiwrować na chopkach xD ? 6. Co ile wymienia sie tłoczek zaznacze że po torze latam tylko w sobote lub niedziele po kościele xD 7. no i czy coś jeszcze sie wymienia ? 8. wasze odpowiedzi na ten temat UWAGA. Prosze żeby użytkownicy skupili sie na jednym pytaniu z 8 ! i przed pytanie dali numerek z podanych wyżej pytań ! Dziekuje I Pozdrawiam ... Fukacz Jeżeli nie masz motocykla to nie pisz bo ta odpowiedź niekomu nie pomoże !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Po pierwsze nie zakładaj tyle tematów na raz, bo zaraz jakiś Mod Ci wlepi procenty. 2. 2T ma słabszy dół od 4T, generalnie więcej jest pracy biegami niż w 4T. Nowe 2suwy są już na tyle zaawansowane, że oddawanie mocy jest bardziej liniowe, niż to miało miejsce w starszych maszynach. 3. 125 2T jest w tej samej klasie co 250 4T - podobna moc, jedynie sposób jej oddawania jest inny. Zależy czy potrzebujesz więcej mocy, czy uważasz, że te ~40 bhp wystarczy. 4. Mieszanka zamiast zwykłego paliwa. Częściej tłok, co 2 tłoki korba. Ogółem silnik jest prostrzy i mniej się w nim może zepsuć. Jak się posypie to szlif, nowy tłok i jazda dalej. Reszta generalnie podobnie. No, dochodzi częstsze tankowanie :) 5. Skacze się tak samo jak na 4T, przecież w YZ-F/YZ zawiecha jest ta sama. 6. Producenci zalecają barierę kilkudziesięciu motogodzin (spotkałem się z opiniami 20-40mth). Amatorzy jeżdżą 1 rok - 1 tłok, niektórzy nawet 2 lata na tłoku (nie polecam tego, bo można powycierać nicasil z cylindra). Rok to bezpieczna granica dla osoby jeżdżącej w niedziele po kościele. 7. Korba co 2 tłoki, olej w zawieszeniu, i inne rzeczy, które trzeba robić w każdym enduro/crossie. 8. To informacje dostępne za pomocą opcji "SZUKAJ". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi