R"urz"a Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam! Mam nie mały problem :rolleyes: mianowicie...: odkręciłem gaźniki w celu ich wyczyszczenia. Wyczyściłem wszystko pięknie, skręciłem do kupy i... Nie mogę ich zamontować z powrotem na właściwe miejsce po prostu nie mam pojęcia jak... wiem jak kable podłączyć, przewody etc. ale nie mogę ich wsadzić... Jeżeli ktoś zechciał by mi pomóc to chętnie przyjmę pomoc i jakoś się odwdzięczę... P.S. A... Jak podłączam linkę od ssania i ruszam wajchą od ssania to zamiast linki rusza się pancerzyk... też nie wiem dla czemu...Proszę o pomoc...Oferty pomocy przyjmę tu na priva albo na e-mail: [email protected] Jestem z Łodzi a dokładnie z Andrzejowa - Widzewa...(różnie to postrzegają) Plz help me :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 (edytowane) Gaźniki ciężko wchodzą na króćce, trzeba czasem z tym walczyć. Poluźnij obejmy, posmaruj lekko króćce np.olejem i wtedy wciśnij je. A z drugiej strony czyli filtr-gaźniki nie smaruj bo będzie trudniej jeśli gumki będą się ślizgać i schodzić ze swoich miejsc. Edytowane 31 Lipca 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R"urz"a Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Gaźniki ciężko wchodzą na króćce, trzeba czasem z tym walczyć. Poluźnij obejmy, posmaruj lekko króćce np.olejem i wtedy wciśnij je. A z drugiej strony czyli filtr-gaźniki nie smaruj bo będzie trudniej jeśli gumki będą się ślizgać i schodzić ze swoich miejsc. No właśnie z tymi krućcami walczę cały czas ale niestety nie mam cierpliwości... ogólnie włożyłem już gaźiory tylko jeszcze nie mogę połączyć gaziorów z filtrem tymi 4 gumami...(z silnikiem poszło w miarę gładko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 No to walcz aż do skutku. Upierdliwa robota ale nie ma na to rady. Też nie cierpię tego robić a zdarza się kilka razy w tygodniu. Czasem jest łatwiej jeśli da się włożyć rękę do puszki filtra i od wewnątrz manewrować, ostatnio tak robiłem w GSX-R 750 i w miarę łatwo poszło. Kiedyś w którymś moto miałem taką lipę że wyjąłem gumki i moczyłem je w gorącej wodzie co by zmiękły. Czasem też robię tak że wsuwam najpierw filtr-gaźniki, skręcam i dopiero wtedy gaźniki-głowica wciskam. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R"urz"a Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 No to walcz aż do skutku. Upierdliwa robota ale nie ma na to rady. Też nie cierpię tego robić a zdarza się kilka razy w tygodniu. Czasem jest łatwiej jeśli da się włożyć rękę do puszki filtra i od wewnątrz manewrować, ostatnio tak robiłem w GSX-R 750 i w miarę łatwo poszło. Kiedyś w którymś moto miałem taką lipę że wyjąłem gumki i moczyłem je w gorącej wodzie co by zmiękły. Czasem też robię tak że wsuwam najpierw filtr-gaźniki, skręcam i dopiero wtedy gaźniki-głowica wciskam. U mnie raczej jest tylko opcja 1 filtr-gaźniki bo gaźniki-głowica jest prawie niemożliwe (brak miejsca,, tylko małe japońskie rączki) a mogę rękę wsadzić do puszki od filtra to spróbuje tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 (edytowane) Bo zanim zasadzisz gaźniki bierzesz opalarke elektryczną lub suszarkę do włosów jak nie masz opalarki i rozgrzewasz gumy(żebyś nie musiał ich wyciągać i moczyć w ciepłej wodzie :wink: ) i wtedy sprawa staje się dużo prostsza. Poza tym jeśli są profilowane to ustaw je najpierw w prawidłowej pozycji. Widzę również po innym temacie, że zabrałeś się z dużymi chęciami i niewielkimi umiejętnościami powodując straty :icon_mrgreen: Ale nie myli się tylko ten co nic nie robi. Powodzenia przy składaniu. Edytowane 31 Lipca 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R"urz"a Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Bo zanim zasadzisz gaźniki bierzesz opalarke elektryczną lub suszarkę do włosów jak nie masz opalarki i rozgrzewasz gumy(żebyś nie musiał ich wyciągać i moczyć w ciepłej wodzie :wink: ) i wtedy sprawa staje się dużo prostsza. Poza tym jeśli są profilowane to ustaw je najpierw w prawidłowej pozycji. Widzę również po innym temacie, że zabrałeś się z dużymi chęciami i niewielkimi umiejętnościami powodując straty :icon_mrgreen: Ale nie myli się tylko ten co nic nie robi. Powodzenia przy składaniu. Dzięki właśnie nerwy mi opadły i idę wyczerpać kolejny zbiornik mojej cierpliwości... Masz rację nie wielkie są moje umiejętności.. Na szczęście w niedziele będzie mój tata i on jest ostatnią deską ratunku:D (ma pojęcie) chęci mam spore, doświadczenia brak idę do garażu... CDN Już gaźniki pod montowane, filtr też. Czekam teraz tylko na klocki i wyjeżdżam z garażu... Thx za wszystko... :buttrock: :buttrock: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.