bluecard88 Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Witam. Posiadam Zr7S mialem regulacje gaznikow i zaworow przy 19 000, teraz mam 22 000 i przy zimnym silniku niepali bez dodawania gazu? jesli zlapie temp. to jest juz wszystko ok. Jak myslicie po 3 tys mozliwe ze znowu trzeba regulacje? Dzieki za pomoc z gory . Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluecard88 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Panowie no niewierze ze nikt nieiwie/nie zna przyczyny??:P I chce wspomniec jeszcze ze przy niskich obrotach na 1 i 2 biegu slysze taki delikatny klekot. Prosze o odp . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza391 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Przyjacielu ja bym Ci odp ale nie jestem mechanikiem :P może ktoś obeznany w temacie pomoże:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bluecard88 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Przyjacielu ja bym Ci odp ale nie jestem mechanikiem :P może ktoś obeznany w temacie pomoże:) No dzieki kolego Grisza391 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Chyba ktoś się nie postarał z tymi regulacjami, choć przyznam, że w ZR7 zawory trzeba regulować co 6 tys. Nie wykluczone, iż wymagają ponownego przeglądu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...