k o b 22 Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 (edytowane) Witam, czyściłem tłoczki w cb500 (zacisk nissin), ale wyskoczył mi jeden tłoczek. Odłączyłem wąż od pompy, zamknąłem otwór, przepompowałem - odpowietrzyłem pompę. Zakręciłem wąż. Odpowietrzałem całość, ale bez rezultatu. Powietrze nie wychodzi, a klamka dalej miękka. Płyn z odpowietrznika wychodzi. Wymieniłem odpowietrznik dalej to samo. Sprawdziłem tłoczki, wysuwają się, ale przy wciśniętej klamce mogę je wcisnąć na swoje miejsce. Znajomy przyjechał i też próbował, ale bez rezultatu. Ma ktoś jakiś pomysł ? Pozdrawiam Edytowane 30 Lipca 2010 przez k o b 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Spróbuj wyssać płyn dużą strzykawką przy zacisku dolewając do zbiorniczka, albo poczekaj do jutra może się sam odpowietrzy... Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 (edytowane) Zbiorniczek jest zakręcony, no ale może faktycznie. Powietrze ogólnie nie wychodzi przy odpowietrzniku, ani w zbiorniczku. Chyba najlepszym rozwiązaniem będzie spuszczenie płynu od nowa i zalanie go, tylko pewnie znów pompę trzeba będzie odpowietrzać. Jest jakiś inny sposób na odpowietrzenie pompy od ściągania z niej wężyka ? Irytujące jest to, że po dwugodzinnej walce z odpowietrzeniem klamka, ani troszkę nie stwardniała, poprzednim razem wszystko bez problemu poszło. Edytowane 30 Lipca 2010 przez k o b 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Było 3904385437870 razy. 1. Ze strzykawki 60 - 100ml wtłaczamy płyn przez odpowietrznik do samej góry. 2. Zakręcamy odpowietrznik i zdejmujemy strzykawkę (wężyk zostaje). 3. Pompujemy klamką 3 - 5 razy, !wciskamy! i popuszczamy odpowietrznik i zakręcamy. Dopiero można puścić klamkę! Pilnujemy, żeby płyn nie zszedł za nisko w zbiorniczku. 4. Pompujemy klamką 3 - 5 razy, !wciskamy! i popuszczamy odpowietrznik i zakręcamy. Dopiero można puścić klamkę!Pilnujemy, żeby płyn nie zszedł za nisko w zbiorniczku. 5. Pompujemy klamką 3 - 5 razy, !wciskamy! i popuszczamy odpowietrznik i zakręcamy. Dopiero można puścić klamkę! Pilnujemy, żeby płyn nie zszedł za nisko w zbiorniczku. itd. itd. Klamka będzie już na tyle twarda, że uzupełniamy płyn w zbiorniczku pompy i zamykamy dekielek. Jeśli powietrze nie wychodzi, a klamka jest miękka, ruszamy kierownicą, stukamy po przewodzie, aby uwolnić powietrze z przewodu. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 (edytowane) Będzie 3904385437871. Jeśli chcesz to zmienić to zrób FAQ, bo szukając w takiej ilości tematów, przewija się ciągle i ten sam sposób, który już kilka razy stosowałem, aż do dziś. Cały układ dokładnie tak odpowietrzałem, ale bez użycia strzykawki. Jutro sprawdzę ten Twój sposób jak znajdę taką super strzykawę, chociaż nie widzę sensu, jeśli w całym układzie jest płyn, a pompa jest odpowietrzona. Edytowane 30 Lipca 2010 przez k o b 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Jutro sprawdzę ten Twój sposób jak znajdę taką super strzykawę, chociaż nie widzę sensu, jeśli w całym układzie jest płyn, a pompa jest odpowietrzona. To go nie sprawdzaj, albo jednak go sprawdź, bo jak jest miękko to jest powietrze, albo go nie ma, sam już nie wiem, jakiś taki niezdecydowany jestem. Co do FAQ. To na tym forum się tematów rzeczowych nie przykleja, tylko jakieś pierdoły typu motocykl miesiąca, czy" facet i laska forum". Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G3d Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 (edytowane) Na moje to ty zle odpowietrzeasz pompe. Masz tylko poluzowac przewod - identycznie jak odpowietrznik w zacisku. Dodatkowo zalewaj uklad na wcisnietyh na maxa tloczkach. Ja zalewam pompe, przewod, az sie wyleje z dolu plyn. Potem zalewam zacisk i dokrecam go lekko wciskajac klamke. W ten sposob nie dokladasz sobie roboty. A wogole to najlepiej od dolu jechac. Edytowane 30 Lipca 2010 przez G3d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k o b 22 Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 (edytowane) Chyba znalazłem problem. Są to wyrobione dwie podkładki do tego węża przy pompie. Minimalnie przepuszcza tam płyn. Tak potwierdzam, wymieniłem podkładki, odpowietrzyłem swoimi sposobami i wszystko jest ok. Edytowane 31 Lipca 2010 przez k o b 22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.