marwin Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 Dlatego kolego doradziłem zmierzyć ciśnienie na garku, jeszcze jest możliwość że zawory masz nie szczelne, robiłeś głowicę? Cytuj coś w życiu trzeba kochać!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 31 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 W jaki sposob docierales ten silnik ? Czy cylinder byl honowany po szlifie ? Czy sprawdzalesc jakosc wykonania szlifu ? Obecnie najlepsza jest rada marwina o zmierzeniu cisnienia sprezania, najlepiej u tego mechanika "co sie zna" i rowniez u niego zrobienie proby olejowej zeby sprawdzic czy przyczyna dymienia sa zawory czy pierscienie. Krotko mowiac zglaszasz sie do niego z reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.