spaxi1985 Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Witam, mam problem z hondą cb 450 s z 1989r. pali normalnie w miarę równo (czasem obroty skaczą). Podczas jazdy czuć że coś ją "trzyma" , niekiedy dostaje kopa i wyrywa do przodu a potem znowu słabnie, obrotomierz kręci się do 6 tys i dalej nie chce iść. Nie wiem co to może być. Dziwne było to że jak ją kupiłem to mieszanka była wykręcona o 5 obrotów i moto palił ponad 10l, przykręciłem mieszankę do 3 obrotów teraz pali około 5l. ale moc przedtem jak i teraz się nie zmienia. Moto jest po regulacji zaworów, ma nowe świece i kable. Jeśli ktoś wie co to może być to proszę o radę bo nie mogę dojść ładu myślę że to coś z gaźnikiem ale zanim będę grzebał chciałbym zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych ludzi. Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 (edytowane) A przed regulacją wszystko było ok? Czy przed i po jest tak samo? Jak już zaczniesz grzebać w gaźniku to go tak ustaw: Dysza główna: 115 Śruba mieszanki podstawowej: 2,5 [obr.] Poziom pływaka: 18,5 [mm] Edytowane 29 Lipca 2010 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 29 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2010 moto wyszło z serwisu po regulacjach i nie ma mocy? dziwne.. moim zdaniem, nie pali ci jeden garnek - obsstawiam prawy. czasem na chwilę załapie i wtedy czujesz tego "kopa". Wykręć świece, obejrzyj, jedna pewnie będzie czarna. Jeśli tak, to zamień je miejscami i wtedy sprawdź. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spaxi1985 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Sorki że tak późno pisze. miałem mały (prywatny) problem. Przed regulacją było tak samo. Obydwa gary palą bo sprawdzałem, świece założyłem nowe a może to być zapchany tumnik albo problem z lewym powietrzem? ktoś mi kiedyś tak powiedział. Najbardziej dziwi mnie to że nie wkręca się na więcej niż 6tys. obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2KH zabrze Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 sprawdz poziom paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spaxi1985 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 A mógłbyś napisać dokładniej o co Ci chodzi ? Też myślałem że jest coś nie tak z przepływem paliwa, ale nie wiedziałem co/ możesz opisać szerzej co masz na myśli z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2KH zabrze Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 no poziom paliwa w komorach pływakowych koledzy już wcześniej pisali i się zgadzam z tym że będzie on za niski ps. jeżeli chodziło Ci o rozwiniecie mojej myśli no to rozwinołem jeżeli nie to sorki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spaxi1985 Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 ok. dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.