Macio Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 NO kupiłem wreszcie i bede testował..... 3 Maja hahahahaha zobaczymy co to daje relacje zdam po jeździe "Motobike is the best" :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BembenoS Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Jak bedziesz juz jezdził to napisz czy na 60'tce jest chociaz troche mocniejszy, sam mam zamiar kupic i chce wiedziec czy to cos da. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Kargul=- Opublikowano 26 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2004 No ja takze chce kupic taki cylinder. Dla tych co nie wiedza ja i BembenoS jestesmy kolegami i juz duzo kilometrow zrobilsmy razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2004 Ja też muszę go wreszcie założyć ;) Tylko pierw poskręcam tył przy jawce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macio Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Dwa słowa ale zapier**** na jedynce 35 km/h na dwójce 55km/h maksa jeszcze nie ciągłem na trójce ale mam dokońca ćwierć gazu i lece 60 a na cylindrze 50ccm leciałem maks. 65 km/h a kopa ma zarąbistego na dwójce przyspieszenie jak na jedynce a na trójce jak na dwójce poprostu extreme!!!!!"Motobike is the best" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 a robiles jeszcze jakies usprawnienia poza cylindrem?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=Kargul=- Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 No to wyaps ajde po cylinder!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Ja mam taksamo na 50 przerabianej ale bardzo szybko wysiadł mi tłok a dokladnie miejsce w tloku gdzie wchodzi tuleja , spory luz sie zrobil i przyspieszenie spadlo ale nadal ma kopa i spali gume no problem ;]ale sie zastanowie nad 60 cm bo jusz mam 4 szlif i srednica tloka 39 mm a 60 -tki 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fidel Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2004 Jest problem maly, cos mi sie ta poj. nie zgadza z tym co wychodzi z obliczen:Jawka normalnie ma cyl. o sr. 38 mm, czyli promieniu 19mm, skok tloka to 44 mm i tego chyba wstawienie cylindra nie zmienia, wiec oto obliczenia poj. skokowej dla kolejnych srednic: 38mmpi * 1,9cm * 1,9 cm * 4,4 cm = 49,87 ccm 39mmpi * 1,95 cm * 1,95 cm * 4,4 cm = 52,53 ccm 40mmpi * 2 cm * 2 cm * 4,4 cm = 55,26 ccm W takim razie z cylindra o sr. 40mm nie bedzie 60 ccm :? , chyba, ze zwiekszymy skok tloka z 44 mm do 48 mm:pi * 2 cm * 2 cm * 4,8 cm = 60,28 ccm Kto rozwiaze moj problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek Opublikowano 5 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 Widac ze jestes lepszy z maty odemnie wiec nie bede sie z toba sprzeczal ale na wlasne oczy widzialem jak ta maszynka dziala i jestem pod wrazeniem ... ale ma takze swoje wady. Mianowicie bardzo duzo spala benzyny (o czym zapomnial powiedziec muj kolega macio) cos okolo 0,7 litra wiecej. Lecz to nie wielka cena jak na osiagi kture ma jego machina (moja 50-ka nie ma raczej szans ale pozyjemy zobaczymy :D ).Ja osobiscie nie zmianiam cylindra na 60 ... zbyt malo ekonomiczna jazda jak dla mnie :D . PoZdRo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bermondo Opublikowano 5 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2004 ja bym sie nie zastanawial. inna sprawa ze ja jezdze po miescie a moj styl jazdy jest raczej agresywny (przyzwyczajenie z samochodu). uwazam ze wbrew pozorom wieksza moc jest po prostu niezbedna do bezpiecznej jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BembenoS Opublikowano 7 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2004 Co do srednicy tloka w 60'tce, to nie jest to napewno 40. Pytalem sie goscia z sklepie z czesciami i mi powiedzial ze to jest 42 albo 43, ale napewno nie 40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Z3US Opublikowano 10 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2004 A ja mam wyjaśnienie :buttrock: Średnica cylindra jest rzeczywiście 40mm (mierzyłem suwmiarką). A 60ccm wzięło sie najprędzej z tego że: 55,26mm w "większym" zaokrągleniu wynosi 60ccm. Jeżeli przyrost osiągów jest taki wielki ze na dwójce pójdzie 55km/h, to ja lece go zakładać !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalll Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 słuchajcie sorki że sie wcinam ale moj ajawka jest słaba bardzo ile daliście za ten cylinder ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 13 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2004 jawka slaba ? stary na seryjnym silniczku pieknie mi ciagnela, tyle ze go ukradli :) pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.