ocio Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Witam posiadam Suzuki Dr500 a problem polega na tym ze gdy filtr powietrza jest wyciądnięty to się normalnie wkręca na obrowy a gdy założe filtr to na średnich i wysokich obrotach przerywa. Dodam ze czyściłem filtr i gaźnik. Czego to morze być przyczyna? :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winkiel Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Może filtr jest już zużyty i nadaje się do wymiany, ewentualnie źle go czyścisz. Albo trzeba zwiększyć dawkę powietrza poprzez przekręcenie odpowiedniej śruby w gaźniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 filtr jest nowy a śrubka od powietrza nic nie pomaga :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winkiel Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Dziwne te objawy, ale jeśli podkręcenie dawki powietrza na maxa nie pomoże nawet troszeczkę to i zmiana dyszy mało zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Nie bd zakładał nowego tematu to dam tu. Czy to ustawienie wałka rozrządu jest prawidłowe gdy tłok jest w gmp??? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/657cd9069bc1fe4d.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 30 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 Według mnie jest to złe ustawienie wałka rozrządu, te dwie kreski nacięte od czoła wałka powinny być w jednej lini z płaszczyzną głowicy, o ile faktycznie tłok znajduje się w GMP na znaku T. Czyli albo masz przestawiony rozrząd na ząbkach, albo baaaaardzo wyciągnięty łańcuch rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ocio Opublikowano 30 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2010 To chyba jest przestawiony na zębatkach bo na napinaczu jeszcze jest miejsce na naciąg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.