Digidy Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 (edytowane) witam, mam taki problem, z tyłu mam tarczowy hydrauliczny hamulec, przy kilkakrotnym mocnym hamowaniu w trakcie jazdy dźwignia stawała się miękka (jakby płyn sie zagotowywał), ale po chwili było Ok, płyn wymieniłem już wtedy jak to sie działo ( na nowym też tak czasem miał). Ale z tym jeździłem, bo to działo sie tylko przy naprawdę mocnym hamowaniu tylko tyłem . Teraz w ogóle nie ma hamulca tylnego- wcześniej działał, dźwignia jest miękka, czy to może być tylko kwestia zużytych klocków? czy coś innego ? hamulec dziś odpowietrzałem i nic nie pomogło. klocki są już zużyte mocno (trochę zostało) tarcza jest OK, ale wydaje mi się ze powinien jeszcze działać hamulec do końca ??, czy to możliwe ze coś z pompą? Edytowane 26 Lipca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 28 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 (edytowane) czy można zregenerować pompę hamulcową? bo podejrzewam ze to kwesia pompy, jest to pompa brembo, wycieków nie zauważyłem, Edytowane 28 Lipca 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
winkiel Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Z tego co opisujesz wygląda jakby układ się zapowietrzał. Sprawdź wszystkie polączenia, pewnie trzeba będzie wymienić uszczelki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 jestem na 100% pewien, że ciągnie jakimś cudem olej ze skrzyni ( nie dużo ale przez to kopci), uszczelki na karterze nie zamierzam wymieniać bo to dużo roboty a silnik chodzi itp, wymieniałem kiedyś simering od strony sprzęgła, ale jak go ściągałem to wydawał się w bardzo dobrym stanie, zażyłem używany z zapasowego silnika, oczywiście też ciężko wychodził itp, nie miał żadnych uszkodzeń widocznych gołym okiem, czy skoro zasysa gdzieś olej to możliwe ze to jest taka mała nieszczelność ze przez ten simering który ciasno wchodził jakoś ciągnie? wkurza mnie te kopcenie, szczególnie jak stoję dłużej na wolnych obrotach. olej mam najlepszy do mieszanki, wiec to nie jego wina, ze kopci. fakt jest taki ze ten simering może mieć inną twardość ze starości dekla z drugiej strony nie rozbierałem nigdy ale tam nie ma gdzie ciągnąć chyba ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Chłopie, o czym ty mówisz? Co ci ciągnie? Hamulec, czy płyn ze skrzyni? A może olej z hamulców? Pewnie z pod głowicy. Dym idzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) podczepiłem się z innym problemem zeby nowego wątku nie robić, ale ostatnio właśnie zauważyłem ubytek oleju w skrzyni i nie wiem czy to kwestia całego simeringu tylko ze starego, ale nie miał pęknięć itp (wcześniejszy simering też wyglądał na ok i wychodził bardzo ciężko) czy może jednak uszczelka na karterze bo to już ciężko jest aby to wymienić. simering jest dwuwargowy ze metalowym środkiem Edytowane 1 Sierpnia 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Digidy ogarnij pytania bo wprowadzasz chaos i nie wiadomo o czym mówisz. Odtatnio spotkałem brak tylnego hebla w Apce RS, miała walnięty uszczelniacz tłoczka w pompie (ta bezpośrednio połączona z wajchą). Jak Ci płynu nie ubywa a dźwignia jest miękka to prawie na pewno to. Silnik. Jaki ma zapach ten dym, olejowy czy normalny spalin ? Spaliny z olejem silnikowym dają się wyczuć bo mają inny smrodek niż z olejem do 2T. Jeśli kopci ale nie czuć za dużo oleju to zobacz czy ubywa płynu chłodniczego. No i na koniec. To, że simmer dobrze wygląda nie oznacza jego sprawności. Ja w Decie miałem ładny względnie świerzy uszczelniacz ale był krzywo włożony i po wyprostowaniu mimo przylegania puszczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 płynu nic nie ubywa, oleju tak, spaliny śmierdzą olejem, ale wydaje mi sie ciągnie ten olej jak stoję w miejscu na wolnych obrotach albo jak jadę na wysokich obrotach ponad 120km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 ale wydaje mi sie ciągnie ten olej jak stoję w miejscu na wolnych obrotach albo jak jadę na wysokich obrotach ponad 120km/h To nie ma najmniejszego znaczenia. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) jeszcze nie zrobiłem tego hamulca bo jeździłem na innym moto, ale znam już chyba przyczynę awarii hamulca- posypało się łożysko i koło miało niewielki luz który blokował sie na klockach, Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez Digidy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 jeszcze nie zrobiłem tego hamulca bo jeździłem na innym moto, ale znam już chyba przyczynę awarii hamulca- posypało się łożysko i koło miało niewielki luz który blokował sie na klockach, Ja w ktmie z racji że piasty są z gównolitu mam tak zajebiste luzy na kole i hamulec mam. Własnie czekam na nowiuśką piaste talona :bigrazz: Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 łożysko wymieniłem, wszystko ok jest, ale hamulec jest słaby, miękki, w zacisku gdzie wysuwa się tłoczek miałem tą gumke uszkodzoną troche i przełożyłem z zapasowego zacisku ale ta gumka wylatuje, chyba spod tłoczka cieknie bo widziałem lekkie wycieki, co teraz można zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 łożysko wymieniłem, wszystko ok jest, ale hamulec jest słaby, miękki, w zacisku gdzie wysuwa się tłoczek miałem tą gumke uszkodzoną troche i przełożyłem z zapasowego zacisku ale ta gumka wylatuje, chyba spod tłoczka cieknie bo widziałem lekkie wycieki, co teraz można zrobić? Wyciągnij tłoczek i zobacz w jakim stanie jest. Pewnie uszczelniacz do wymiany jak cieknie z niego. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.