niagara Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Witam. Problem polega na tym ze przy odkreceniu maksymalnie manetki gazu podczas jazdy zaczyna go mulic i gasnie (chyba ze odpuszcze troche wtedy wszystko ok). Regulowalem iglice ale to nic nie daje. Macie jakies pomysly? Dodam ze na luzie takie zjawisko nie wystepuje. Nie korzystam z dozownika i nie mam linki obrotomierza (co byscie miele takie pytania). Pozdrawiam Edytowane 23 Lipca 2010 przez niagara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam. Problem polega na tym ze przy odkreceniu maksymalnie manetki gazu podczas jazdy zaczyna go mulic i gasnie (chyba ze odpuszcze troche wtedy wszystko ok). Regulowalem iglice ale to nic nie daje. Macie jakies pomysly? Dodam ze na luzie takie zjawisko nie wystepuje. Nie korzystam z dozownika i nie mam linki obrotomierza (co byscie miele takie pytania). Pozdrawiam Kolor świecy? Dysze w gaźniku odpowiednich rozmiarów? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niagara Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Kolor świecy? Dysze w gaźniku odpowiednich rozmiarów? zaraz pojde do garazu grzebac, popatrze na swiece. a co do dysz to jakie powinny byc? moze jeszcze jakies sugestie co moglo by byc nie tak? a jeszcze jedno jaka przerwa na swiecy i jaki kolor powinna miec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 (edytowane) Dysza główna: 110 Śruba mieszanki podstawowej: 1 [obr.] Poziom pływaka: 13,5 [mm] Jak już rozkręcisz to wyczyść gaźnik po czym go ustaw tak jak napisałem. Kolor świecy to kawa z mlekiem. Przerwa 0.6-0.7 mm A i możesz wymienić świece na nową NGK BR9ES Edytowane 23 Lipca 2010 przez czarekmbx Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 25 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2010 miałem to samo w husqvarnie 125 - problem polegał na tym że motor dostawał za dużo powietrza (dziurawa gąbka filtra). Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.