bellic Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Witam, Jakiś czas temu pytałem co może być przyczyną szarpania przy zmianie biegów (zarówno w góre i redukcji) no i okazało się że chyba jest to wina zabieraka gumowego w tylnym kole. Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Czy jeśli moto stoi na centralce i na zapiętym biegu to kołem nie powinno dać się w ogóle poruszać? Bo u mnie da się i to znacznie... Czy to wina tylko tego zabieraka czy może czegoś jeszcze? pozdrawiam i przyczepności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Jak bardzo "znacznie"? Na zapiętym biegu zawsze będzie delikatny luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bellic Opublikowano 23 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Jakieś 2 cm mierzone po obwodzie będna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Naturalne. Nie masz czym się przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Jak Ci się te gumy wyrobią, łatwo dorobić jakieś podkładki np z dętki. Ostatnio testowałem ten patent i muszę przyznać - 20 min roboty a jazda dużo przyjemniejsza :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Aaaa, jeśli są gumy wyrobione to przecież możesz sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.