Skocz do zawartości

Regulator napiecia. Tansza opcja do Hondy -> Kymco ?


micubussi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Miernik musi byc ustawiony na prad ZMIENNY zeby mierzyc napiecie alternatora. Mierzysz na wolnych obrotach i przy 5 tys obr.

Zreszta sprawdz przyklejony temat o sprawdzaniu instalacji ladowania.

 

Barka - ten przewod podlaczasz pod jakikolwiek przewod pradowy za stacyjka, czyli taki ktory dostaje prad po wlaczeniu zaplonu.

Jego brak powoduje przeladowanie aku - tak jak u ciebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja już nowy regulator zamówiłem to ten brązowy jednak potrzebny gdzieś go podłącze i sprawdzę a można go podłączyć do tego przewody + co wchodzi do regulatora?

Edytowane przez barka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...