micubussi Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) Honda FT 500 Witam. Mam od pewnego czasu problem. Gdy naciskam starter, przekaznik rozrusnzika caly czas klika. Cewka zwiera i rozwiera w kolko dopoki trzymam starter,a rozrusnzik nie kreci. Przekaznik rozrusznika to jest ten na + od aku. Wymienilem juz przekaznik rozrusznika, modul sterujacy, sprawdzalem rozrusznik w firmnie regenerujacej i mowia ze jest ok. Czego objawem jest to ciagle klikanie ? Edytowane 14 Lipca 2010 przez micubussi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) Najpierw sprawdź podłączenia masy z aku. Możesz również sprawdzić czy rozrusznik zakreci Ci z instalacji motocykla ale niezamontowany. Ogólnie zalatuje mi sprzęgłem jednokierunkowym. To ten element, który napędza rozrusznik aby zakręcił wałem. Edytowane 14 Lipca 2010 przez _Monter_ Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micubussi Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) Nawet jak odkrece sprzeglo i rozrusznik bedzie pracowal na "sucho" to efekt jest ten sam. Mase sprawdze,a le powinna byc ok. Wszystko inne dziala, moto na pych pali jezdzi. Zero problemu. Edytowane 14 Lipca 2010 przez micubussi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 To teraz zmień aku i zobacz co się dzieje. Od tego powinieneś zacząć jeśli już tego nie zrobiłeś. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micubussi Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) Zapomnialem napisac. Aku kupilem nowe.. A jak pale to nieraz i na klemach z autem probuje i to samo.. Zastanawia mnie czym jesto spowodowane samo klikanie cewki ? Czemu nie zalancza i nie trzyma ? Edytowane 14 Lipca 2010 przez micubussi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Więc w takim wypadku podłącz cewkę na krótko, czyli masa z aku i tak samo plus. Nie ma znaczenia dla cewki co gdzie podłączysz. Jak zagada na krótko to znaczy, że w przewody na trasie masa do cewki lub plus do cewki maja problem. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micubussi Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 (edytowane) Do cewki dochodzi tylko plus. I wychodzi drugi przewod na rozrusznik. Jest jeszcze kostka na 4 pin. Mam ja podpiac tak jak napisales na jedna srube + na druga - z aku i zobaczyc czy ja zewrze? Ot standardowy przekaznik. http://allegro.pl/item1132239643_przekazni..._600_88_00.html dokladnie taki. Tylko ze ja zastosowalem z innego moto, ktory mial taka sam kostke. Kabel rozrusznik - cewka, i aku - cewka jest ok. Sprawdzalem miernikiem, przewodza. Nie wiem jak inaczej to sprawdzic :) Przebicia nigdzie nie maja. Juz mi sie odechciewa wszystkiego, piekna pogoda a moto juz 2 tydz stoi :( Tu pelna instalacja elektryczna: http://www.cheapcycleparts.com/model_years...assemblies/3280 Jakby komus cos pomoglo, a pod spodem spis czesci.. A jak nie.. To znacie jakis kogos w okolicy Sosnowca komu mozna oddac moto i odebrac sprawne? PROBLEM CHYBA ROZWIAZANY.. Nowy akumulator zalalem jakims badziewnym elektrolitem z tego co widze. Wymienilem w nowym aku elektrolit jeszcze raz na inny i napiecie ok 12,7-13,2V. Moto pali na dotyk.. Choc teraz widze, ze prad ladowania jest ok 15,7V.. To moglo dobic stary aku i byz przyczyna awarii. Dziekuje za odpowiedzi i pomoc :) Edytowane 14 Lipca 2010 przez micubussi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.