ruffneck Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 witammam pytanko na ktore nie znalazlem nigdzie odpowiedzi..chodzi mi o model kawasaki gpz 500 czy tez gpx 500 ?? oco chodzi w tym oznaczeniu?? stosowane sa one wymiennie (tak przynajmniej doczytalem na necie) a modele nie roznia sie praktycznie niczym.. silnik ten sam, wymiary wagi tez .. oco chodzi? prosze wytlumaczcie :D i druga sprawa ..bardzo prosze uzytkownikow ww motorkow o opinie.. bo coraz bardziej mnie neci ta gpztka :D pozdrawiam z gory dzieki za odpowiedzi :)--> szczal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 DOPISANE:Przepraszam,żle przeczytałem i pisząc posta byłem przekonany,że chodzi Ci o GPZ/GPX 600, i zamieściłem w nim swoje uwagi na temat tego właśnie modelu.O 500 niewiem nic.Sorry.Zostawię już to co napisałem o 600. Z tego co się orientuję, to GPZ było pierwszym oznaczeniem tego motocykla, stosowanym w latach'80.Póżniej w modelu wprowadzono poprawki(zdaje się,że między innymi został wzmocniony silnik,jakieś zmiany w rozrządzie chyba i zaworach-jednym z czulszych miejsc tego motocykla).MOc silnika z czasem, ze względu na normy dotyczące czystości spalin znowu spadała.Po tych poprawkach jeszcze przez jakiś czas się nazywało GPZ, pózniej w latach'90 wprowadzili jeszcze jakieś drobne zmiany i oznaczenie GPX.Pewności nie mam,bo piszę z pamięci, ale tyle mniej więcej pisali chyba kiedyś w "ŚM-motocykle używane".W każdym bądz razie widać nawet w ogłoszeniach giełdowych,że te starsze to GPZ, a nowsze GPX.Jak kupowałem moto, rozważałem jednego GPZ z '86 roku.Jak mnie koleś nim przewiózł to dużo nie trzeba mu było żeby 2 paki na zegarze były :D (pierwszy raz w życiu tyle jechałem).Pózniej jak sam się nim przejechałem to mnie jakoś nie zachwycił(może dlatego,że godzinę wcześniej oglądałem i jeżdziłem 7 lat młodszym zzr600 - następcą modelu :D )GPZ, którym jezdziłem miał strasznie sztywno poustawiane zawieszenie, sprawiało to,że wydawał mi się wtedy bardzo niewygodny(pewnie za to w zakrętach się dobrze trzymał, ale nie miałem okazji tego sprawdzić, zresztą wtedy nie potrafiłbym- teraz chyba też jeszcze nie).Strasznie w nim brzęczało wszystko jak się na nierówności najechało.Miał za to dość dobrze dozowalny gaz.Po przejażdżce zzr, który przy najmniejszym ruchu nadgarstka "wyrywał się spod du**", ten był łagodny jak baranek :roll: .Nie pamiętam dobrze jakie miał hamulce, ale wydaje mi się,że dobre.Wiem,że jak wtedy chciałem tamten kupować, to zagadałem napotkanego motocyklistę na GPX z 96 roku chyba, i pytałem jak tam się jezdzi i jak się sprawuje, to nie narzekał.Mówił,że zrobił swoim sporo kilokilometrów i nic mu się nie zepsuło.miał szlifa to musiał powymieniać parę rzeczy i wymiany eksploatacyjne, ale poza tym to raczej nic.Mówił,że jemu jest wygodny i że zadowolony.O, i tyle.Mam nadzieję,że nie zanudziłem.3ym sie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 A nie jeat to przypadkiem roznica w samym nazewnictwie amerykanskiej i europejskiej wersji.. często tak bywa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 groszek dzieki za obszerna odpowiedz :) a co do nazwy to szukam caly czas.. ale chyba nie bo gpz 500 to rowniez ex500 ... przynajmniej tak sie przedchwilka doczytalem :D chyba zdecyduje sie na to moto :D latwiej kupic sprzedac wiecej czesci :D pozdrowkaps. prosze o jeszcze :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 24 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2004 co fakt to fakt jest tego troche Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sławek13 Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 To jakaś pomyłka GPZ 500S nosił tylko jedno oznaczenie. Ten sam silnik ze względu na trwałość i prostotę obsługi był montowany też w KLE 500 , EN 500 i ER 500.i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 EX 500 Ninja to po prostu nazwa na rynek AMERYKANCKy tym się różnią... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.