Skocz do zawartości

Moc w MAGNIE


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam magne VF750 83r rc09 motocykl w momencie dostarczenia kiepsko palił... Obecnie jest po regulacjach, wymieniłem membranę, pali na dotyk, kolor świec kawa z mlekiem, niestety według opisów na stronach magna nadrabia osiągami a w tym przypadku motocykl zbiera się, nie powiem ale jak na 750 to kiepskooo... czym wyższy bieg tym wrażenie że jest słabszy, przyspiesza ale to nie to. V-max 150km, może z bulem coś by się wycisnęło.

Filtr powietrza i paliwa nowy, przy okazji wymieniłem przewody paliwowe bo wyglądem nie wzruszały.

Jakieś pomysły dla zwiększenia mocy?

Sprężanie odpowiednio na cylindrach:

1-11bar

2-10,5

3-10.5

4-10,9bar

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musiałeś mnie z kimś pomylić bo pierwszy raz pisze o magnie :)

Właściciel dając ją do naprawy twierdził że kiedyś od 140 to dopiero się rozpędzała a w momencie dostarczenia 140 i koniec, po regulacji nie wiele więcej pomijając że lepiej pali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co nie zmienia faktu ze to jest przyczyna choroby - mialem Magne z ta sama przypadloscia. Z czasem tranzystory odpowiedzialne za wysokie obroty szlag trafia i trzeba je wymienic.

Kosztuja kilka groszy, ale trzeba znalezc elektronika ktory to zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem dokładnie podobne tematy z magną i wyglądało by że jeśli to tranzystory to będzie odcinał któreś cylindry a tu tak się nie dzieje... Oczywiście nie zaprzeczam bo może masz racje.

Mogą być jakieś inne oznaki tranzystorów? Motocykl na postoju wkręca się.

Z ciekawości spytam, magna ma układ tłoków z serwisówek w układzie K, motocykl ten miał dość nietypowo ustawione przepustnice, 2 oraz 4 tłok miały podciśnienie -0,2bar a 1 i 3 -0,4bar, zsynchronizowane w miarę równo, możliwe żeby przeciwległe cylindry miały różne sprężania? Ustawiłem wszystkim tą samą wartość i wydaje się być żwawsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tak starym silniku wszystko moze byc, zmierz cisnienie sprezania to bedziesz wiedzial. Jednak wszystkie objawy wskazuja mi na moduly, albo jeden z nich - niezbyt rowna praca i nie moznosc dokrecenia sie do wysokich obrotow - identycznie bylo w mojej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...