DarknesSerafin Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam, mam magne VF750 83r rc09 motocykl w momencie dostarczenia kiepsko palił... Obecnie jest po regulacjach, wymieniłem membranę, pali na dotyk, kolor świec kawa z mlekiem, niestety według opisów na stronach magna nadrabia osiągami a w tym przypadku motocykl zbiera się, nie powiem ale jak na 750 to kiepskooo... czym wyższy bieg tym wrażenie że jest słabszy, przyspiesza ale to nie to. V-max 150km, może z bulem coś by się wycisnęło. Filtr powietrza i paliwa nowy, przy okazji wymieniłem przewody paliwowe bo wyglądem nie wzruszały. Jakieś pomysły dla zwiększenia mocy? Sprężanie odpowiednio na cylindrach: 1-11bar 2-10,5 3-10.5 4-10,9bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Juz ci pisalem - sprawa modulow. Znajdz kolege ze sprawna Magna / Sabre i przeloz moduly jesli chcesz miec pewnosc ze to to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Musiałeś mnie z kimś pomylić bo pierwszy raz pisze o magnie :) Właściciel dając ją do naprawy twierdził że kiedyś od 140 to dopiero się rozpędzała a w momencie dostarczenia 140 i koniec, po regulacji nie wiele więcej pomijając że lepiej pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Co nie zmienia faktu ze to jest przyczyna choroby - mialem Magne z ta sama przypadloscia. Z czasem tranzystory odpowiedzialne za wysokie obroty szlag trafia i trzeba je wymienic. Kosztuja kilka groszy, ale trzeba znalezc elektronika ktory to zrobi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Przeczytałem dokładnie podobne tematy z magną i wyglądało by że jeśli to tranzystory to będzie odcinał któreś cylindry a tu tak się nie dzieje... Oczywiście nie zaprzeczam bo może masz racje. Mogą być jakieś inne oznaki tranzystorów? Motocykl na postoju wkręca się. Z ciekawości spytam, magna ma układ tłoków z serwisówek w układzie K, motocykl ten miał dość nietypowo ustawione przepustnice, 2 oraz 4 tłok miały podciśnienie -0,2bar a 1 i 3 -0,4bar, zsynchronizowane w miarę równo, możliwe żeby przeciwległe cylindry miały różne sprężania? Ustawiłem wszystkim tą samą wartość i wydaje się być żwawsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 W tak starym silniku wszystko moze byc, zmierz cisnienie sprezania to bedziesz wiedzial. Jednak wszystkie objawy wskazuja mi na moduly, albo jeden z nich - niezbyt rowna praca i nie moznosc dokrecenia sie do wysokich obrotow - identycznie bylo w mojej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarknesSerafin Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Eh... Pisałem już na samym początku, pali na dotyk, równo pracuje na posotoju wkręca się i podałem ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach. W takim razie sprawdzę moduły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.