Skocz do zawartości

Homologacja zmodyfikowanej HONDY VT 600 SHADOW

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

znajomy (Włoch) prosił mnie o zasięgnięcie opinii w Polsce w sprawie HOMOLOGACJI motocykla na zdjeciu.

Jest to zmodyfikowana HONDA VT 600 SHADOW

Rok 1995

Jak widać motocykl został kompletnie zmodyfikowany.

Jestem w tej kwestii laikiem ale postaram sie przetlumaczyc dokladnie to co napisal, tak wiec chodzi mu o:

- rejestrację (zmianę właściciela) motoru

- homologację dokonanych modyfikacji

- następnie sprzedaż motocykla jemu samemu z nowa homologacją oczywiście z Polską tablicą rejestracyjną.

Jak zaznaczył najważniejsza rzeczą o jakiej mam Państwa poinformować jest fakt ze motocykl ma "telaio rigido" czyli jak rozumiem "twardą ramę, zawieszenie".

Drugą rzeczą jest (o ile to oczywiście możliwe), że wolałby żeby motocykl mógł pozostać w tym czasie we Włoszech (a dokładnie w Rzymie) a on oczywiscie doslalby pełną dokumentację i zdjęcia pocztą. No a jeżeli tak się nie da to oczywiście jest gotowy sprowadzić motocykl do Polski-pieniądze w tym wypadku nie grają dla niego roli gdyż bardzo zależy mu na tym żeby motocykl uzyskał homologację.

Bardzo proszę o opinie i porady czy istnieje taka możliwość żeby motocykl został homologowany w Polsce i jak przez to przejsc...

Do kogo jak sie w ogole mam z tym zwrocic?

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

FOTO TUTAJ:

http://www.ashka.eu/shadow_gio.jpeg

Witam pierwsze pytanie jakie mi sie nasuwa to czy motocykl jest tam zarejestrowany, czy posiada jakis papier czy nie, jeśli nie to rejestracja na sama. Na forum ogłaszał sie koles który powinien wytłumaczyc ci wszystkie szczególy

ZAPYTAJ Diagnoste - rzeczoznawce - to jego temat i daj znac co da sie z tym zrobic

całkiem ciekawy zaczynek na fajnego bobbera, u nas spoko, żyjemy jednak we wspaniałym[jeszcze]

kraju, ale we Włoszech nieprzejdzie :biggrin:

powiedz koledze z iTALIi tak;sposi qualche bella ragazza di polonia e TI TRASFERISI di la. :biggrin: