boski_dzik Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Gdzieś czytałem o tym blokowaniu. Z tego co pamiętam to wersje mocniejsze miały też wałki rozrządu z wyższymi krzywkami, czy ostrzejszymi?? Poszukam szczegółowych informacji i dam znać, też szukaj o tych wałkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emem18 Opublikowano 14 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 (edytowane) tak też znalazłem taki info ale jest jedno ale .... masę informacji dotyczących XS są pomieszane !!! w większości wszystko co na temat XS znalazłem było popiepszone !! w necie wszyscy piszą na jedno kopyto a XS 400 były OHC i DOHC ... w ohc może i były wałki ale jak jest w DOHC nikt mi tak na prawdę nie powiedział posiadam dwa silniki do DOHC .... jeden oryginalny od mojego moto a drugi nie wiem .... zarówno jeden jak i drugi jest na chodzi z tym że nie posiadam pełnego osprzętu do drugiego .... co do głowicy są one identyczne ... wałki rozrzątu mają tę samą wartość !!! po za tym mam manuala a tam nigdzie się nie dopatrzyłem o różnym wymiarze krzywełk na wałkach ... jedyna informacja jaka jest to chyba inne dysze w gaźniku ..... tam jest coś wspomniane o tych dyszach ale muszę to rozkodować .... większość co ludzie piszą niestety są to bzdury bez żadnego pokrycia z rzeczywistością ... mam na myśli cały czas model DOHC coś tam słyszeli coś tam widzieli ale nijak się to ma do rzeczywistości :/ pozdrawiam i dziękuje za zainteresowanie :)!! Edytowane 14 Lipca 2010 przez emem18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.