przegraj77 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2010 Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy mojej Apki,zwłaszcza na pierwszym biegu.Najbardziej zauważalne jest to przy ruszaniu,kiedy nawet po odkreceniu gazu i szybkim puszczeniu sprzęgła nie ma mowy o podbiciu przedniego koła.Ogólnie mam wrażenie,że moto stało się jakieś mułowate i brzmi też inaczej.Co może powodować taki stan? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Digidy Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy mojej Apki,zwłaszcza na pierwszym biegu.Najbardziej zauważalne jest to przy ruszaniu,kiedy nawet po odkreceniu gazu i szybkim puszczeniu sprzęgła nie ma mowy o podbiciu przedniego koła.Ogólnie mam wrażenie,że moto stało się jakieś mułowate i brzmi też inaczej.Co może powodować taki stan? może tłumik jest mało drożny ? siweca moze już padła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Sprawdzenie stanu i regulacja zaworu wydechowego to podstawa. Poza tym, jaki przebieg tłoka? Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przegraj77 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Według zegara przejechane jest 11tys km,taki pewnie jest przebieg tłoka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Jeżeli zaczyna "jechać" koło 8 tys i wzwyż to jest to wina zaworu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Jeżeli zaczyna "jechać" koło 8 tys i wzwyż to jest to wina zaworu wydechowego. jesli jest tak jak mowisz, to on sie w ogóle nie domyka, czyli jest otwarty cały czas, nie wiem ajk to jest a Aprilli, ale jak sie da to zdjąc pokrywe i sprawdzić czy działą w czasie pracy silnika, w ogóle to na jakiej zasadzie jest on sterowany w tym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 (edytowane) jesli jest tak jak mowisz, to on sie w ogóle nie domyka, czyli jest otwarty cały czas, nie wiem ajk to jest a Aprilli, ale jak sie da to zdjąc pokrywe i sprawdzić czy działą w czasie pracy silnika, w ogóle to na jakiej zasadzie jest on sterowany w tym silniku? W rotaxie 123 zawór sterowany jest elektromagnesem. Przypuszczam, aby go sprawdzić mozna by go wyciaganć i podać opowiednie napiecie i zobaczyc czy działa. Bo na działajacyn silniku chyba by to ciezko sprawdzić, jedynie patrzac przez okno wydechowe. Może też sie przytarł na lince albo w cylindrze. Edytowane 29 Czerwca 2010 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przegraj77 Opublikowano 29 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Jeżeli zaczyna "jechać" koło 8 tys i wzwyż to jest to wina zaworu wydechowego. No wlasnie mniej-wiecej w ten sposob to wyglada.Przy ruszaniu zamuła,a później jak się wkreci to juz jakos jedzie,chociaz chyba juz tez nie tak jak jakis czas temu,chyba ze po prostu juz takiego wrazenia nie robi ;) Czy z tym zaworem wydechowym dam sobie sam rade,czy lepiej skorzystac z uslug mechanika?Dodam,ze nie mam garazu,wszystkie drobne sprawy naprawiam na parkingu,gdzie stawiam motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 No wlasnie mniej-wiecej w ten sposob to wyglada.Przy ruszaniu zamuła,a później jak się wkreci to juz jakos jedzie,chociaz chyba juz tez nie tak jak jakis czas temu,chyba ze po prostu juz takiego wrazenia nie robi ;) Czy z tym zaworem wydechowym dam sobie sam rade,czy lepiej skorzystac z uslug mechanika?Dodam,ze nie mam garazu,wszystkie drobne sprawy naprawiam na parkingu,gdzie stawiam motor Jeśli masz troche pojecia to dasz. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 Tam nie ma żadnej magii. Podstawą jest to aby język zaworu poruszał się swobodnie w obudowie i cylindrze, sprawa drugorzędna to smarowanie linki, dalej regulacja za pomocą dystansów na końcu linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przegraj77 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 Udalo mi sie wydobyc dzisiaj ten zawor wydechowy,po dlugich trudach i mece co prawda,ale wazne ze sie udalo.Wyczyscilem go,sprawdzilem czy swobodnie sie porusza w cylindrze i zamontowalem spowrotem.Efekt mojej pracy powalajacy:zero poprawy :( Nie wiem czy zawor jest wyregulowany,bo nie do konca wiem jak to powinno wygladac,gdy jest dobrze poustawiane,ale czy nie powinno byc choc troche lepiej mimo wszystko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 11kkm nakulane może by się skusić o pomiar kompresji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przegraj77 Opublikowano 7 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 Chyba wlasnie bede musial kompresje sprawdzic,moze jeszcze gaznik ewentualnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rejdzik Opublikowano 9 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2010 Jak szybko sprawdzić działanie: Ściągasz dyfuzor, rozpinasz kostkę od elektromagnesu, przedłużasz kabelki i podłączas tak aby w każdej chwili można było podłączyć go do aku. Spoglądasz w okno wydechowe, od góry powinien wystawać jezyczek i zakrywać kawałek okna przy tłoku. Teraz podłączasz elektromagnes do aku i języczek powinien się chować. Jeżeli chowa się w 100% to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.