MichałKaczmar. Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Planuje zakup nowego napedu do w/w modelu. Czy macie doswiadczenia jakie przelozenia sa oryginalne i jak jezdzi sie na zmienionych ? Dotychczas spotkalem dane: przod 15 zebow a tyl 25-27. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Sciągnij książkę serwisową tam będzie napisane przełożenie,tak czy siak tył 25-27 wydaje mi się za mało zębów,raczej 45-47 Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Planuje zakup nowego napedu do w/w modelu. Czy macie doswiadczenia jakie przelozenia sa oryginalne i jak jezdzi sie na zmienionych ? Dotychczas spotkalem dane: przod 15 zebow a tyl 25-27. Witam, Std przełożenia dla tego modelu według katalogu to: 15-46 i łańcuch 520 110 ogniw obie zębatki 145zł + łańcuch np. SFR 520 HVO (na o-ringu) 165zł, DID 520 VX prof. (x-ring) 255zł Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichałKaczmar. Opublikowano 21 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2012 Dla tych ktorych zainteresuje temat - zmienilem tylna zebatke z 45 na 47 i jest spora roznica w jezdzie na 5 biegu, sprzet ma znacznie wiecej mocy i przyspiesza od 60, wczesniej dusil sie ponizej 80. V max i spalanie bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.