andymotors Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Jeśli możesz to podaj rocznik tej yz. W yz spotkasz kilka zapłonów na przestrzeni lat. Jedne z cewkami zasilającym dla wysokich i niskich obrotów. W starszych bez impulsatora, w tej samej funkcji jedna cewaka niskich obrotów roczniki 87-89. podaj rocznik będzie sprawniej. Pozdrawiam Moja YZ jest z '90 roku. Cewkę już odebrałem z reklamacji i teraz mieści się ona w normach z serwisówki, aczkowliek jeszcze jej nie zamontowałem bo nie miałem na to czasu, ani głowy... Dam znać jak założę cewkę czy moto będzie w końcu działać, czy nadal będzie się fochać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 26 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2010 (edytowane) Odebrałem cewkę z reklamacji. Ma ona teraz tyle ohm ile powinna (ma 529, a powinna mieć od 440 do 660 Ohm). Napięcie z tej cewki to jakieś 35-40V. (poprzednio, przed reklamacją, było 15V). Dzisiaj zamontowałem cewkę w moto, a ono nadal się focha :banghead: Ani nie pierdnie, ani nie zakopci. Dosłownie ZERO reakcji. Jedynie po wykręcenie świecy przez jakiś czas leci dymek z cylindra. Czy ta cewka będzie już OK, a przyczyna leży po stronie innego podzespołu? Edytowane 26 Czerwca 2010 przez andymotors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 wszystko wskazuje że ta cewka jest już ok! Iskry nadal brak? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Iskra już jest, z resztą wcześniej też cały czas była tylko malutka. Teraz już nawet ma fajne pierdyknięcie, ale moto nadal nie chce zagadać :( Sam w to nie wierzę, ale YZ w końcu DZIAŁA!!! :crossy: Okazało się, że źle przezwojono mi cewkę. Nawinięto na odwrót drut, tak że po wsadzeniu jej do silnika tak jak były oryginalnie wyprowadzienia (+ do + - do masy) nie działało. Po odwróceniu przewódów moto od razu zagadało :clap: Wielkie dzięki za fachową pomoc użytkownikowi krokodyl. Pozdro, Andy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2010 Miło,że mogłem pomóc ... w ramach wsparcia proszę o zamieszczanie linka do strony poświęconej wyłącznie tematyce zapłonów i układów ładowania w motocyklach www.zaplon.pl.tl Zachęcam też do rejestracji na http://www.zaplon.fora.pl/ Moja strona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.