swiezak90 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 (edytowane) Witam! Mam problem z moim moto którym jest kawasaki zx6r z 96r. Ogólnie jestem "zielony" tak jak moje moto :bigrazz: co do budowy tego konkretnego motocykla (jeśli chodzi o samodzielne szukanie przyczyn problemu) jak tez w świecie "duzych" motorków nie mam doświadczenia dlatego licze na pomoc. Problem wygląda tak...: motorek elegancko odpala.. na pierwszych 3 biegach wszysto dobrze ladnie się wkręca na obroty a gdy wrzuce mu 4 i wyżej nie ciagnie...odkrecam manetkę a on nie reaguje czasem dostaje lekki przeskok i przyspiesza doslownie przez chwile i dalej sie dławi...utrzymuje w miare predkość. Rozpedze sie do 120km/h i gdy wrzuce 4 spada na 90-100km/h i tyle..na wyższych biegach też tak jest tyle że spadają obroty (normalne z racji tego że wyższy bieg). Gdy nim troche pojeżdże czasem przy redukcji biegów potrafi gasnąć...stojac na luzie gdy czuje że zgasnie (spadaja obroty) dodaje gazu a wtedy zdławi się i dopiero wskazówka leci na 12k i gdy tak przegazuje to wtedy równo zacznie pracować i nie gaśnie... tak to wyglądało na poczatku..bo wziąłem troche sprawe w swoje ręce.. Po trochu zaczołem rozbierać moto na razie wymieniłem filtr powietrza...przy zdejmowaniu baku zauważylem że jeden węzyk jest nie szczelnie przymocowany do zaworka...poprawiłem to i na drugi dzień jazda testowa... Troche pomogło bo moto ładnie chodzi i nie gaśnie (jak wcześniej po krótkiej jeździe) nie dławi się dodając gazu na luzie... ale co do 4 biegu nie zmieniło się nic:( Teraz wyglądalo to tak...ruszam mocno...1 bieg ok 10-11k...2 jest 120km/h 3 150km/h i wrzucam 4 i moto momentalnie zdycha spadaja obroty i predkość 130-110 i w okolicy 100km/h zostaje a ja odkręcm manetke i nic tak jak wcześniej czasem złapie i szarpnie do przodu. (zauważe że na 4 biegu przy niskich obrotach i powiedzmy przyśpieszeniu od 60km/h do wspomnianych 90-100km/h jest okej normalnie cignie.. Wymieniłem filtr powietrza.. olej i fil