Macjek Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Siema, Prosze o rade - zarowno na postoju, jak i podczas jazdy klamka hamulca po wcisnieciu potrafi przeskakiwac zamiast plynnie dociskac tloczek pompy. Podobny objaw w zeszlym sezonie likwidowalem dokladnie smarujac wszystkie ocierajace sie o siebie powierzchnie podczas pracy klamki. Tym razem nie daje to stuprocentowego efektu = klamka dalej troche przeskakuje. Moje typy to gumowe przewody hamulcowe, ktore maja juz 5 lat lub cos nie tak z pompa. Klocki i tarcze maja z 1000km. Pozdro, Maciek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Wciśniej trochę smaru do hamulców (są specjalne specyfiki do tłoczków) pod tą gumką osłaniającą tłoczek pompy. Tam powstają te zacięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 5 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2010 Nie mam takie smaru pod reka. Czy wystarczy smar grafitowy badz smar do lancucha? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Może być grafitowy lub miedziowy bo po wyschnieciu nadal zapobiega zatarciu, ten do łańcuchów nie nadaje się. Najlepiej jednak specjalna pasta silikonowa do tłoczków hamulcowych. W każdym motoryzacyjnym dostaniesz. Edytowane 10 Czerwca 2010 przez Luca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Nie mam takie smaru pod reka. To kup do w najbliższym sklepie motoryzacyjnym za 5 zł. Grafitowy czy niedziany się do tego NIE NADAJE, Luca nie pisz pierdół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tusiek Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 wymien sobie płyn hamulcowy i dobrze odpowietrz układ i powinno byc ok :bigrazz: Simson S51<Yamaha Aerox<Honda Shadow125 & Husqwarna TE610 <Yamaha YZF R125<Yamaha FZS1000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 10 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Plyn hamulcowy wymieniony, uklad odpowietrzony 2 tygodnie temu. Psiknalem smarem do lancucha jeszcze w kilka miejsc i jest naprawde b. dobrze (przejechalem tak ok 500km i jestem zadowolony z pracy klamki i dzialania calego ukladu). Jak pojawia sie problemy, znowu papier + nafta; poczyszcze wszystko i nasmaruje od nowa - tym razem smarem do tloczkow, zgodnie z Waszymi zaleceniami. Za wszystkie rady b. dziekuje. M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi